Roskisviivasta olisin kysellyt...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaanako vain kuvitellusti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaanako vain kuvitellusti?

Vieras
Minulla on ollut selviä raskausoireita ja eilen illalla tein raskaustestin. Kuukautiset pit. alkaa hmm...huomenna. Ei tullut kun yksi viiva,kun testin tein. Mutta nyt kun mielenkiinto heräsi ja katsoi testiä siinä oli toinenkin haalea viiva...Mitä tämä nyt sit tarkoittaa. Testissähän lukee että ei saisi testiä tulkita 10min. jälkeen. Testi on nyt kuiva ja siinä yksi vahva ja yksi haalea viiva. Eilen illalla testi oli märkä ja 1 viiva.

Miksi sinne roskikseen pitää mennä luuraamaan? Positiivinen tulos tulee testiin testiajan sisällä,jos on tullakseen. Testaa uudestaan muutaman päivän päästä.

Jos oireesi ovat raskausoireita oikeasti tulisi testin näyttää jo positiivista.
JOs on oireita niin sitten erittyy jo sitä hormoniakin.
Tosin menkkaoieert on aika samanlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

No ei välttämättä.

Jos se viiva on harmaa, on todennäköisesti viivapaikka.

Mut jos yksikin reuna on yhtään tummempi kuin toinen, tee uusi testi.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Niin ja jos epäilyttää tee uusi testi.

Mun roskishaamu on pian 5v tyttönen :) Toinen roskishaamu on masussa ja viikkoja 21+5. No, nämä nyt on sellaisia sattumia noissa testeissä. Olen tehny sen sata testiä tässä usean vuoden yrittämisen aikana ja enemmän kuin kymmenen roskishaamua ei ole merkannu yhtään mitään. Kannattaa tehdä testi parin, kolmen päivän päästä uudelleen. Mulla noi haamut on merkannu plussaa muutamaa päivää ennen menkkojen alkua. Nyt tuli selkeä plussa 27/28 ja testiviiva oli kontrollia vahvempi jo sitten 28/28. oli vain pakko varmistella, kun oli kerran toinen testi kaapissa. Edellistä en muista, siiä on jo sen verran aikaa.

Onnea yritykseen :)

Yhteistyössä