"roskishaamuista" ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin ?

Vieras
kuinka monella roskis haamu on tarkoittanut raskautta?
Entä koska olette saaneet roskishaamun jälkeen kunnon plussan?

Itse tein tänään apteekin testin joka aluksi kai näytti negaa, mut n.20min päästä ( joo tiedetään ettei myöhemmin pitäis katsoa! ) tuli haalea haamu ( haaleen haaleen vaaleenpunanen ) vaikka oli haalee niin mieskin sen näki..
menkat 3-4pv myöhässä ja mietin et koskahan kannattais sit uusiks testata?

voi hyvänen aika kun jotkut on malttamattomia. kannattaako sitä tuijotella enää roskissa. ostaa uuden testin taas muutamanpäivänpäästä ja näin on taas viisaampi :)

Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:
voi hyvänen aika kun jotkut on malttamattomia. kannattaako sitä tuijotella enää roskissa. ostaa uuden testin taas muutamanpäivänpäästä ja näin on taas viisaampi :)

eihän sitä kannata, mutta minkäs teet kun on niin helkutin utelias.. :D :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:

eihän sitä kannata, mutta minkäs teet kun on niin helkutin utelias.. :D :/

tiedän kyllä tunteen mutta kyllä sä jaksat odottaa. mäkin jaksoin tehä uuden kun aluks ei näyttäny. nyt rv 20+2 :)

no kannattaisko tehdä heti huomenna vai vaikka maanantaina?

kandee tehä tänään, huomenna ja su ja ma ja joka pv ens viikol, oli tulos mitä oli. Raskaaks tulemiseen auttaa eniten testien teko, ei niinkää se munan saanti.

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:

Vasta maanantaina taikka tiistaina.
Rauha vaan, joko oot raskaana tai et.
Tieto ei muuta sitä seikkaa miksikään....
=)

kyllä se tieto vähä muuttaa, ainaki mieltä :D mutta joo kai mä odottelen sinne maanantaille.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

kandee tehä tänään, huomenna ja su ja ma ja joka pv ens viikol, oli tulos mitä oli. Raskaaks tulemiseen auttaa eniten testien teko, ei niinkää se munan saanti.

joku taas vähä vittuuntunut :D

Itse sain eka tollaisen haamun, samoin seuraavana päivänä. Sitten ostinkin tuplapaketin testejä seuraavana päivänä ja tuli voimakas plussa. Esikoiseni on nyt 9kk.

Mulle tuli just apteekin testiin vahva roskishaamu, mutta ihan nega oli kuitenkin. Kuulemma tähän uuteen apteekin testiin tule herkästikin roskishaamuja... Pidetään peukkuja ap:lle parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
sit jos testaat uusiks et miten kävi.

juu, kerro just, nää ketjut on niiin parhaita. ja kertokaa ja testatkaa muutki, olitte sit saanu munaa kuluneen kk:n aikana tai ette. Myös raskaana olevat, ostakaa parit testit ja testatkaa, haamuilkaa ja kertokaa. Jos vastaus ei miellytä, pissatkaa uusiks testin päälle, sit testi roskiin ja sama uusiks.

Yhteistyössä