roskishaamuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Hei! Tein eilen päivällä Clearbluen testin, jolla sain negan. Tänään aamulla tein testin uudestaan, eikä ruutuun ilmestynyt yhtään mitään. En kuitenkaan tajunnut odottaa sitä 10 minuuttia, siinähän lukee että pitäis tulla kahdessa. Tuijotin kyllä sen kahdenkin jälkeen vielä jonkin aikaa ruutua mutta mitään ei näkynyt. No nyt sitten parin tunnin päästä siinä on ohut mutta selvä pystyviiva, enkä tiedä koska se on tullut :( Raskaus olisi tässä vaiheessa jo melko pitkällä, joten eikö se plussa melkein varmasti olisi tullut jo eilen päivällä jos olisin raskaana? En siis toivo juuri nyt uutta vauvaa ja ehkäistykin on. Oon lukenut että noilla kai aika usein tulee roskishaamuja mutta oon joka tapauksessa vähän kauhuissani.. Teen uuden testin huomenna aamulla.. Jos kuulostan typerältä, oon vain iloinen siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Pystyviivan pitää olla yhtä paksu kuin sen vaakaviivan eli ohut viiva ei merkkaa mitään.

ei, vaan näin on ovistestien kanssa. Raskaustestissä haamuviivakin on raskautta, se voimistuu aikanaan. OLen tehnyt monta raskaustestiä, kaikki negoja, ei koskaan ollut haamuakaan.

mutta miksei siihen päivällä sit tullut mitään? tässä ei kuitenkaan ole kyse raskauden ihan alkuvaiheesta. no, ei kai tässä auta kuin odottaa ja testailla uudestaan. enkä nähnyt siinä siis haamuakaan sillon juuri tehtyäni sen. hitto kun en tajunnut odottaa pitempään.

Ei mullakaan heti siinä mitään ollu, maltoin varmaa sen 2min kattoo sitä ja sitten unohduin muihin hommiin..

Mistä olet niin varma ettei raskaus olis ihan alussa vasta?Eikö ole mahdollista?

Maira: niin, enhän mä varma voikaan olla.. :) Mulla vaan on sellanen tilanne että kun aloin syödä minipillereitä, ei oo menkkoja sen jälkeen tullut, mikä tietysti aiheuttaa lievää paniikkia vaikka oonkin pillerini joka päivä ajallaan syönyt ja äidilleni kävi ihan samoin. Tässä on nyt 16. viikko menossa pilleriensyöntiä ja tutkin jo peilistä vatsani muotoja ja pelkään jokaista tuntemusta potkuksi.

Okei.. :) Sit suosittelen uutta testiä päivän parin päästä... :D Voihan pillerit pettää, mut harvinaistahan se on..Joten suurin veikkaus on sit et toi olis se kuuluisa roskishaamu(joka ei merkkaa mitään.. ), mut uus testihän sen kertoo.. :)

Yhteistyössä