roskishaamuista, negoista, eri merkkisistä testeistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
täällä aika paljon ihmetellään monissa ketjuissa noita raskaustestejä. että miten voi tulla tunnin päästä haamuviiva, miks toinen testi näyttää plussaa ja toinen miinusta ja testailujakin tehdään joskus "vääränä" kiertopäivänä ( ei malteta odottaa? ) .. jne. mä mietin että olenko vähemmistössä, kun ne testit mitkä olen elämässäni tehnyt , on aina olleet tuloksiltaan selkeitä ( + tai - ) ja en ole niitä esim.tunnin kuluttua edes vilkaissutkaan / epäillyt alkuperäistä tulosta / hakenut toista testiä tms.

Mulla oli kyllä ihan haamuviiva joka ei näkynyt muuta kuin valoa vasten vaikka menkat oli viikon myöhässä.
nyt tuo "haamuviiva" seisoo tossa vieressä leikkimässä.
Mutta aina ne on tullut saman tien plussat ja miinukset eikä koskaan ole tunnin päästä muuttuneet.

Mulla ei ole koskaan tullut testeihin viivanpaikkoja (missä testeissä semmoset on?). Haamuja on tullut, jotka sitten vahvistuneet.
Mä olen ainakin niin malttamaton, että en yleensä odota menkkojen myöhästymistä, vaan testaan jo vaikka päivän tai kaks ennen kun mennkojen pitäs alkaa. Yleensä on kyl sit jo oireitakin... Ja joskus kuviteltuja sellaisia...

Yhteistyössä