roskishaamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveikas

Vieras
PP8 menossa, kaksi alkiota siirretty.

Mä tein tossa joku aika sitten Prismasta ostetun halpis raskaustestin. Katoin parin minuutin päästä sen tuloksen, mutta se näytti negatiiviselta. Viskasin sen sitten roskiin.

Mulla on nyt jo jonkun aikaa ollut ihme kummia oireita ja päätin, että kurkkaan vielä sitä testiä ennenku vien pussin pois :ashamed:

Nyt siinä sitten näky haamuviiva, jonka meidän 7v poikakin siinä näki. Kysyin häneltä siksi, että jos vaikka omat silmäni valehtelevat...

Onko vahinkohaamu, johon ei voi luottaa tämä minun roskishaamu vai voisko jo olla toiveita lapsesta.... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 13:50 toiveikas kirjoitti:
PP8 menossa, kaksi alkiota siirretty.

Mä tein tossa joku aika sitten Prismasta ostetun halpis raskaustestin. Katoin parin minuutin päästä sen tuloksen, mutta se näytti negatiiviselta. Viskasin sen sitten roskiin.

Mulla on nyt jo jonkun aikaa ollut ihme kummia oireita ja päätin, että kurkkaan vielä sitä testiä ennenku vien pussin pois :ashamed:

Nyt siinä sitten näky haamuviiva, jonka meidän 7v poikakin siinä näki. Kysyin häneltä siksi, että jos vaikka omat silmäni valehtelevat...

Onko vahinkohaamu, johon ei voi luottaa tämä minun roskishaamu vai voisko jo olla toiveita lapsesta.... =)
Suosittelisin uuden testin tekemistä asian selvittämiseksi.
Pidän peukkuja =)

Niissä testeissähän lukee kuinka kauan oikea vastaus on luettavissa.Esim. 20min. kuluttua vastaus ei enää ole luotettava.
Jospa odotelisit lähemmäs virallista testauspäivää ja sitten tekisit uudestaan...

joo, se on sääli miten paljon päänvaivaa tulee siitä kun testiä tutkitaan vielä testiajan jälkeen, puhun kokemuksesta sillä itsekkin olisin ollut monia kertoja raskaana jos roskishaamuni olisivat tarkoittaneet plussaa. Sinun tapauksessasi on vielä liian aikaista edes testata, että nega ei sitä välttämättä lopulta tarkoita. Sais nuo testifirmat laittaa isommalla varoituksen tutkia testiä testiajan ulkopuolella, tämä on nimittäin varmaan yksi yleisin kysymys näillä palstoilla ja aiheuttaa todella paljon turhaa päänvaivaa ja turhia toiveita. Toivon että saat ne kaksi selkeää viivaa parin päivän kuluessa, sait tai et, niin en usko että roskishaamulla on sen kans mitään tekemistä.

Tätä ihmettelen nyt itekin, kun ilmeisesti voi olla samasta merkistäkin (pregcheckin liuska) kyse, ja muilla merkeillä ollu aina selkeitä negoja eikä niissä mitään oo näkyny vaikka ois jälkeenpäin kuinka tarkistellu.. First signalissa näky joskus viivanpaikka kun oikein jostain kulmasta sopivassa valossa tihrusti mut testi tais olla jo viikon pari kuivahtanu roskissa.
Nyt siis kp25-26, pas luomukiertoon ja kaks tollasta omituista jälkeenpäin ihan selvästikin näkyvää hailakkaa viivaa alkanu näkyä noin 5 min. päästä kun testausaika menny! 20-30min päästä näkyy jo kunnolla. Tuleeko noihin yleensä aina tollaset?
Tein saman merkin ovistestilläkin ja viiva oli selvästi tummempi (testausajan sisällä) tänään kun pari päivää sitten tehdyssä lähes olematon. Ei siis kuitenkaan aivan yhtä tumma kun kontrolliviiva.
Ehkä tästä on tullu nyt aivan turhia toiveita eikä noi mitään tarkota (ja periaatteessa siis negoja kaikki) mutta kun sekin tuntuu jo pieneltä "voitolta" että noissa r-testeissä saa ylipäätään kerrankin (tai no 8 vuoteen) näkyyn jotain muutakin kun ainaista tyhjyyttä sen surkeen yhden viivan lisäks, niin kai sitä haluaa ajatella että ois jatkossa edes vähän enempi toivoo jos noi vois olla jonkinlaisia merkkejä että jotain ois nyt ainakin yrittäny tapahtua :ashamed:

sait tai et, niin en usko että roskishaamulla on sen kans mitään tekemistä.

Varmasti juurikin näin. Omaa tyhmyyttähän se on jos niitä tuijottelee liian myöhään ja alkaa kuvitella jotain... rfsu sen totuuden taas kertoi, täysin puhdas nega :'( kyllä on taas kerran niin petetty olo. Mutta tietääpä jatkossa miten näihin pitää suhtautua ja mikä merkki näitä varsinkin tekee.

On ko toi rfsu kuinka luotettava. Tein pp4 digi-testin joka näytti raskaana 1-2v. Eli mulla näkyy vidlä pregnyl-pistos jonka määfä oli 10000. Eilen tein rfsu-testin. Näytti puhdasta negaa. Eikös noidenkin pitäisi näyttää plussaa pregnylin vuoksi?

Rfsu:n liuskojen "herkkyys" on 50 yksikköö (tav. 25y) eli vähiten herkästä päästä. Tosin silti oon lukenu että joillain näyttäny noikin haamua jo muutama päivä ennen kuukautisten alkua, ja toisaalta taas herkimmät 10-testit näyttäny pelkkää negaa kun jo monet 25y:t plussaa.