Rosegal - onko kukaan tilannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tollasen verkkokaupan mainos on alkanut pyöriä facen uutisvirrassa... Onko kukaan tilannut sieltä mitään? Mistä ne tulee? Onko ihan pilipalilaatua? Koot? Entä toim. kulut tai tullit? Siellä olis kivoja ja erilaisia vatteita meille vähän isommille, mut pelottaa tilata, kun ei oikeen tuo enkku oo hallussa... :(

Tällanen verkkokauppa siis;
https://www.rosegal.com/?lkid=10594

Hei! Itse laitoin just tilauksen menemään ja nopeasti tuli ilmoitus, että paketti on lähtenyt. En uskaltanut tilata kun 25e:lla ettei harmita niin paljon jos tulee ihan paskaa tavaraa tai jää ylipäätänsä tulematta. Voin päivitellä tilannetta kunhan paketti saapuu.. Veikkaan kuitenkin halvan hinnan perusteella, että laatu tulee olemaan melko kehno, toivotaan kuitenkin että kestää edes tämän kesän! :D

Itse asiassa tilasin jo kanssa itsekin kokeeksi jonkun halvan vaatteen. Testaan nyt aluksi kuinka kauan toimitus kestää ja miten nuo kokojutut pitää paikkaansa. Kai sen sit jossain saa myytyä, jos menee kovasti pieleen, vaikka mittojen mukaan koitin tilata. Ja just kanssa aattelin, et halvalla alottelen, ettei harmita jos jääkin tulematta. Mulla ainakin seurannassa antoi ymmärtää, että paketti on lähtenyt Belgiasta, joka on eu maa, joten ilmeisesti mitään tullimaksuja ei ainakaan tule..? Laatu todennäköisesti ei ole kaksinen, mutta jos se nyt edes muutaman kerran menee, niin hyvä.

Ei pitäny koot kutiaan. En sitten tiedä, miten heidän tuumansa (vai oliko tuuma inch enkuksi) on laskettu, jutta mä mittasin sellasella mittanauhalla, missä toisella puolella on sentit ja toisella puolella tuumat. Aivan liian iso tuli. Mut en lähteny palauttaan vaan sain myytyä eteenpäin.

-ap-

Hei, Itse olen tilannut monta kertaa ja tullut perille ja ihan ok laatuisiakin. Sivulta saa vaihdettua hinnat euroiksi ja koot cm:ksi jotta pystyy paremmin valitsee koon. 4xl on suunnilleen se koko 52. Kannattaa aina myös lukea tarkemmin kunkin vaatteen kohdalta että onko mitä kannasta ja hyvin aina kerrottu minkä kokoista vaatetta malli käyttää. Pisteet minulta tälle kaupalle. :)

MILLÄHÄN NÄÄ MAHTAA OIKEIN PERILLE SAAPUA,SEURANNAN MUKAAN OVAT TOIMITETTU PAIKALLISELLE JAKELIJALLE PUOLTOISTA VIIKKOA SITTEN...TOIVATTAVASTI EI POSTILLA...EN LUULTAVASTI TULE NÄKEMÄÄN TILAAMAANI JOULUMEKKOA EDES ENS JOULUNA...JA KUN NYT YRITÄN MENNÄ HEIDÄN SIVUILLEEN NIIN TIETSIKAT SAA HEPULIN JA VAROITTAA VAAN HAITALLISESTA SIVUSTOSTA...JIPPII...OLI ONNEKS HALPA EKA KOKEILUOSTOS,SAATTAAPI OLLA ETTEI TOISTA IKINÄ TULE...

Tollasen verkkokaupan mainos on alkanut pyöriä facen uutisvirrassa... Onko kukaan tilannut sieltä mitään? Mistä ne tulee? Onko ihan pilipalilaatua? Koot? Entä toim. kulut tai tullit? Siellä olis kivoja ja erilaisia vatteita meille vähän isommille, mut pelottaa tilata, kun ei oikeen tuo enkku oo hallussa... :(

Tällanen verkkokauppa siis;
https://www.rosegal.com/?lkid=10594
moi. juu tilaa vaan ihmeessä. minä 3xl eli koko noin 50-52. olen jo parinvuoden ajan tilannut kaikki vaatteeni sieltä ja ollut tosi tyytyväinen hintalaatu suhteeseen. ja malleihin. sieltä tämmöinen punkero saa seksikkäitä ja naisellisia vaatteita. ja aina on paketit tulleet. maksutapana käytän paypalia