Rosa Meriläinen naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rosa Meriläiseltä yllätyspaljastus Anna-lehdessä: "Menimme mieheni kanssa naimisiin"
Viihde Julkaistu 26.10.2017 11:57

Rosa Meriläinen syyskuussa 2017.

Meriläinen ilmoitti eronneensa pitkäaikaisesta avopuolisostaan ja lapsensa isästä Simo Frangénista vuoden alussa.

Rosa Meriläinen, 41, kertoo Anna-lehden kolumnissa avioituneensa tällä viikolla.

– Menimme mieheni Tuomas Murajan kanssa naimisiin tiistaiaamuna 24. lokakuuta Helsingin maistraatissa virallisten todistajien läsnäollessa. Mies tuossa vierelläni sanoo, että muista kirjoittaa, että vihdoin hänestä on tullut herra Rosa Meriläinen, Meriläinen kirjoittaa.

Kirjailijana ja poliitikkona tunnettu Meriläinen toteaa tekstissä avioliiton tuntuvan ihanalta. Hän toteaa olevansa paatunut romantikko, jolle elämässä on tärkeää suuret eleet, glitter, leikkokukat ja paatoksella lausutut hellät sanat.

– Happamasti vielä muutama vuosi sitten väitin, etten kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi aikuiset ihmiset menevät naimisiin. Hääjuhlat patriarkaalisine perinnäismenoineen kun on luotu siihen ikävaiheeseen, jossa Nuoruustango vielä kuulostaa luontevalta.

– Mutta myönnetään: onhan sekin ihanaa, että joku todella haluaa mennä kanssani naimisiin. Että juuri minä tällaisena itsehillittömänä, itsekeskeisenä ja epäsisäsiistinä ihmisenä olen ansainnut jälleen kerran sellaisen onnen, että minua ehdoitta rakastetaan. Ei se ole mikään itsestäänselvyys, Meriläinen hehkuttaa.

Rosa Meriläinen kuvattuna Porissa heinäkuussa 2016.

Rosa Meriläinen ja Simo Frangén erosivat tammikuussa yli 13 vuoden suhteen jälkeen.

Meriläinen vahvisti Anna-lehden kolumnissaan alkuvuodesta, että hän ja Tuomas Muraja ovat perustamassa uusperhettä. Meriläisellä on yksi alakouluikäinen lapsi entisen puolisonsa Frangénin kanssa ja Murajalla on myös lapsia aiemmasta suhteesta.

Meriläinen ja Frangén kihlautuivat vuonna 2004. He kertoivat erostaan tammikuun alussa Facebookissa.

– Rosa Meriläinen ja Simo Frangén ovat eronneet. Molemmat osapuolet toivovat toisilleen erinomaista jatkoa tulevan elämän varrelle. Koska erolle pitää aina olla jokin syy, niin sanotaan nyt vaikka näin: avoliittomme kaatui musiikillisiin erimielisyyksiin. Emme aio kommentoida eroamme julkisuudessa tämän jälkeen millään tavalla, entinen avopari kirjoitti.

En tajua, mikä hirveä kiire ihmisillä on rynniä naimisiin. Monen tapauksessa kyse lienee epävarmuudesta, toisilla (veikkaan tätä tässä tapauksessa) adhd-tyyppisestä vouhkaamisesta.

Mutta joo, hyvin meriläinen tuossa itsekin sanoi, että ihanaa kun on löytänyt jonkun, joka rakastaa juuri omana itsenään. Veikkaisin, että rosalle saattaa olla jopa keskimääräistä haasteellisempaa löytää sellainen tyyppi.
Joten ei muuta kun onnea (y)

Joo, mä olin häissä. :) Siellä oli kaikkii kivoi leikkejä ja kisailuja:

KUN_ketsupit_testaajat.jpg

Toivottavasti Felix-yhtiö haastaa rosan oikeuteen minä en ainakaan enää pysty ketauppia laittamaan ranskisten päälle.Mielikuva on sen verran iljettävä kun ketsuppi-pullon näkee myynti kenties romahtaa.

Vaihda Pistepirkko tähän, mä teen just pizzaa tästä.

image.jpg

Tuon kans on kivuliaampi jumpata, vaikka kai Meriläinen-Murajalta onnistuu sekin. :D

Viimeksi muokattu:
Sottaista hommaa nuo nykyhäät. Melkein kuin morsiolla ois menkat. :rolleyes:
Älä muuta sano.
Perinteisen karjalanpaistin sijaan tarjoillaan ranskalaisia, ja ketsuppiautomaatti sijaitsee anopin haarovälissä.
Totuttujen mini-saippuakuplapullojen sijaan jaetaan pienet ketsuppipullot, jottei mene juhla-aika hukkaan, vaan voi sujauttaa putelin pöksyihin ja tehdä vähän harjoituksia.
Loppuillasta hääpaikka sitten muistuttaakin Carrie elokuvan kuvauspaikkaa.

Älä muuta sano.
Perinteisen karjalanpaistin sijaan tarjoillaan ranskalaisia, ja ketsuppiautomaatti sijaitsee anopin haarovälissä.
Totuttujen mini-saippuakuplapullojen sijaan jaetaan pienet ketsuppipullot, jottei mene juhla-aika hukkaan, vaan voi sujauttaa putelin pöksyihin ja tehdä vähän harjoituksia.
Loppuillasta hääpaikka sitten muistuttaakin Carrie elokuvan kuvauspaikkaa.
No nyt se innostu. :rolleyes:

:ROFLMAO: Tuli mieleen, että mitähän se uusi mies nostelee värkillään (n)
Korjaus: siis vehkeellään.

Ei tomaatilla voi nostella.

Tässä syy Rosan avioitumiseen, Tuomaksen "tomaatti"
weird-shaped-tomatoes-reasons-and-what-to-do-3.jpg

Tatuointi sulhasen käsivarressa:
3afa61a25529fcc6ef197eda3abfe76d--ketchup-bottles-shotguns.jpg

Rosan korvakorut vihkimistilaisuudessa:
il_340x270.758487865_mzsd.jpg

Kiva juliste nuorenparin makuuhuoneen seinältä:
gionis_1.jpg

Häämatka suuntautuu tomaattifestivaaleille:
tomatina-festival-spain-bunyol-tomatoe-fight-13.jpg