O
"Olen tatuoitu jätkä!"
Vieras
kuvitellaanpa että olisit vapaa, niin voisitko ajatella seurustelevasi kanssani?
Olen tatuoitu jätkä!
Olen tatuoitu jätkä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24222471:Jos kuviteltaisi että olisin vapaa...vastaus on en tiedä.
Enhän mä tiedä susta muuta,kuin että tykkäät ruoasta
En tiedä minkälainen ihminen muuten olet ,minkä näköinen jne...
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24222571:miksei kerkee???
Itse en karppaa,mutta tykkään syödä terveellisesti ja mulla se tarkottaa sitä,et pieniä annoksia usein päivässä...
Perunaa,riisiä ja pastaa sekä leipää ja sokeria mahdollisimman vähän..
Kasviksia,hedelmiä,marjoja taas paljon..sekä kanaa ja kalaa.
Ja mä rakastan nukkumista tosin yövuoroja tehdessä jää päivän uni saldoksi joskus se kaksi tai kolme tuntia,mutta onneksi tää kroppa ei kauheesti siitä oo valitellut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24222649:
Ei muuten mut se rasvakeitin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24222757:Jaa a..se tykkää kaikista mun kokkailuista,mutta karjalanpaisti ja muusi tai kermassa haudutetut porsaanpihvifilee rullat valkoisella tankoparsalla täytettyinä taitaa viedä voiton..
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24222785:Maistuu hyvälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24222807:en ole pakastanut nestemäisellä typellä..kai tietääkseni???
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24222904:No mä aika harvoin syön mitään paneroitua,ku haluun pysytellä painossanini silloin harvoin,kun syön ni syön sit tuoretta
Mutta kiitti vinkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24223117:Mun sisko on ihan samanlainen,ja siitä oon hieman kade![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24223243:162/54