Romanttista ravintolaa Turusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dimsumpum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dimsumpum

Vieras
Olen menossa mieheni kanssa pitkästä aikaa Turkuun käymään. Tietääkö palstalaiset ex-pääkaupungista jotain romanttista ravintolaa, josta voisi olla vaikka huima näköala? Ei mitään Rossoa, muttei mitään usean kympin ankanmaksapiiperryksiäkään. Ruoan tyylillä ei niin väliä, uppoaa kaikki sushista pihvin kautta egyptiläiseen.

Kiitos.

enpä tiiä noista näköaloista missään ravintolassa... aika heikot on.. ehkä jokilaivasta vois katella Aurajokea :D svarte rudolph on yks jokilaiva mistä saa ruokaa.. ravintoloista voisin ehdottaa ehkä Foija, Turun kellari, Linnankatu 3... Linnankatu 3 on mun mielestä aika romanttinen paikka :) mut kaikilla on omat mielipiteensä.. :)

Jokilaivalla (Cindy tms.) tulikin viime kerralla käytyä, mutta muut vaihtoehdot kuulostavat hyviltä. Turku on niin romanttinen kaupunki, että tässähän alkaa hukkua vaihtoehtoihin. :)

Näköalaa nyt välttämättä ei ole, mutta ravintola Mami. Jokirannassa kuitenkin. Konstailematonta ruokaa, en linkitä, kun harmaana se ei kuitenkaan tule suoraan, mutta löytyy helposti nimellä.

Ai juu. En romanttisuudestakaan tiedä, itse ravintolan, ympäristö kyllä on romanttinen ilta-aikaan.

Yhteistyössä