Rokotusalueelle punainen läiskä?

  • Viestiketjun aloittaja Pikkumamma
  • Ensimmäinen viesti
Pikkumamma
Tyttömme kävi eilen yksivuotistarkastuksessa ja sai samalla rokotteen. Tyttö oli koko loppupäivän ärtyisä ja yöllä nousi kuume. Nyt aamulla vaippaa vaihtaessa huomasin, että rokotusjäljen ympärille oli ilmestynyt iso punainen läiskä. Onko tämä ihan normaalia? Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Meillä samanlainen punoittava jälki rokotuksen jäljiltä. Rokotuspäivänä jalka oli selvästi arka ja olo kärttyisä. Isommalla kesti muistaakseni useamman viikon ennen kuin punoitus jäi pois, joten ei varmaan syytä huoleen. =)
 
meille tuli myös ja lämpö nousi.paukama hävisi yön jälkeen mutta kuulsi ihan läpi jonkun aikaa ja pahkura tuntui ihon alla.itse en silloin saanut terkkaria kiinni mutta olen kuullut että olisi normaali reaktio.meillä ei ole aiemmin tullut mitään.
 
Pikkumamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 19:05 HeMa05 kirjoitti:
meille tuli myös ja lämpö nousi.paukama hävisi yön jälkeen mutta kuulsi ihan läpi jonkun aikaa ja pahkura tuntui ihon alla.itse en silloin saanut terkkaria kiinni mutta olen kuullut että olisi normaali reaktio.meillä ei ole aiemmin tullut mitään.
Meillä myös tuntuu pahkura ihon alla, joten aattelin että rokotusjälki on tulehtunut. Laitoin sitten siihen Basibactia äsken. Oletteko muut käyttäneet läiskään mitään voiteita?
 

Yhteistyössä