kannatta lukia linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2052248-rokotuksista-totuutta/#post24970960
Epidemiana??? Eikö noita tapauksia nyt kuitenkin ole ollut alle 30?Justiinsahan tuhkarokkoa on ollut epidemiana.
Luin. Miksi se kannattaa lukea? Sen informaatioarvo oli puhdas nolla.http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2052248-rokotuksista-totuutta/#post24970960
Kuoleeko oikeasti tuhkarokkoon?Eihän ne tuhkarokon vaikutukset mitään vakavia ole. Ainoastaan miljoona ihmistä niihin vuodessa kuolee.
Mä hankin rokote- ja muutakin lääke, ym. tietoa virallisista lähteistä ja ko. tuotteen pakkausselosteesta, pharmaca fennicasta, ym.Millaisiin lähteisiin ihmiset yleensä luottaa? Mikä on pätevää faktaa, informaatiota jota kannattaa ilmeisesti hyvinkin suodattamattomana ottaa vastaan absoluuttisena totuutena?
Minä taas suosittelen myös miettimään tarkkaan, koska esim.hinkuyskä tarttuu helposti, ystäväni sairasti tyttönsä kanssa sen-> kumpaakaan ei rokotettu. Sanoi että ehdottomasti pitää rokottaa,ne sairasti sitä puol vuotta ja kyljet teipattiin yskimisen vuoksi, onni oli että lapsi oli jo kymmenen vuotias ja selvisi vähin vammoin(murtui kylkiluita).Alkuperäinen kirjoittaja äiti lapsille;24976903:En ole rokotuttanut lapsiani ja hyvin terveitä ovat olleet mitä nyt pikku nuha kuumeita..joo suosittelen harkitsemaan päätöstä tarkkaan!
Tämä"tieto"on aikoja sitten pyöretty. Skandaali puppua vaan.Alkuperäinen kirjoittaja näio kyå;24977712:mieluummin tuhkarokko meidän pojalle kuin autismi rokotteesta
dodi
En nyt varsinaisesti pelkää noita tauteja, kokemusta on jo tuhkarokosta kun sisko sen sairasti mitään jälkitauteja ei tullu(viikon kuume ja näpyt), mieheni on sairastanut sikotaudin joka pitäisi aiheuttaa lapsettomuutta, silti meillä 4 lasta? Sikipiikki oli vuosisadan huijaus onneksi en rokotuttanut lapsiini sitä myrkkyä, sikipiikin vuoksi putosi THL:ltä mun silmissä pohja pois, meillä siis kolme lasta rokotettu ohjelmien mukaan, nyt neljännen lapsen kanssa emmin mitä tehdä, etenkin kun ovat tehneet noista piikeistä tuommoisia moneen taudin cocktaileja?Jos pelkäät noita tauteja, joita vastaan rokotetaan, ja jos koet saavasi mielenrauhan rokottamalla, niin ehkäpä silloin kannattaa rokottaa.