Rokotteet otettu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jeps

Vieras
Eli 1½-vuotias sai tänään influenssarokotteen sekä sikainfluenssarokotteen. Saas nähä tuleeko mitään oireita..
Tunnin jouduimme jonottamaan, että oli porukka liikenteessä ja koko ajan lisää vaan tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjoisen tyttö:
Mekin haemme tänään, kun menen lääkäriin samalla..sekä siis minä ja lapsi saamme.

Kuulutko riskiryhmään? Täällä tuntuu moni mamma on jo rokotuksen hakeneen, millä ihmeellä, onko kaikki "perussairauksia" sairastavia?

mä sain kans kummankin yhtäaikaa. mitä sitä monta kertaa jonottamaan, kun kerran voi hoitaa asian samalla reissulla; aikaakaan ei varmasti mene juuri yhtään kauempaa kuin jos yhden piikin ottais.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä sain kans kummankin yhtäaikaa. mitä sitä monta kertaa jonottamaan, kun kerran voi hoitaa asian samalla reissulla; aikaakaan ei varmasti mene juuri yhtään kauempaa kuin jos yhden piikin ottais.

mä oon riskiryhmään kuuluva astman vuoksi. kausirokotteen oon hakenut aiempina vuosina myös, eikä ole tarvinnu sairastaa kausi-influenssaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dc10:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjoisen tyttö:
Mekin haemme tänään, kun menen lääkäriin samalla..sekä siis minä ja lapsi saamme.

Kuulutko riskiryhmään? Täällä tuntuu moni mamma on jo rokotuksen hakeneen, millä ihmeellä, onko kaikki "perussairauksia" sairastavia?

Kuulun, olen raskaana. Olisin saanut sen jo aiemmin mutta en päässyt hakemaan kun asumme tk:sta kaukana. Nyt siis otamme kumpikin sen sitten yhtäaikaa,kun menen tänään lääkäriin.

Yhteistyössä