J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sef::wave:
Se saakelin sekopää akka (punapää, joka aina haastaa riitaa) sai vieläkin jatkaa.
Bred tiputti sen tumman, nätin tytön, joka oli sellanen naapurintyttö-kiltti.
Alkuperäinen kirjoittaja sef::wave:
Se saakelin sekopää akka (punapää, joka aina haastaa riitaa) sai vieläkin jatkaa.
Bred tiputti sen tumman, nätin tytön, joka oli sellanen naapurintyttö-kiltti.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:kippuravarvas:
Amerikkalaisessa realitysarjassa Poison-yhtyeen laulaja Bret Michaels etsii itselleen morsianta.
(telkku.comista)
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:minusta sille sopis parhaiten se pinkkipää =)
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Mä katsoin Flaver Flaven morsian hakua.Se mies ei ollut niin törkeä kuin tuo rokkari.Ja sitä oli paljon mielenkiintoisempaa katsoa.Tuota rokkaria katsoin pari minuuttia ja se riitti mulle.
En mä muista mitä se teki.Flaver oli kuitenkin herrasmies rokkariin verrattuna.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se oli hyvä! Mä en oo katsonut yhtään tuota rokkari-hommaa. Miten se niin kuin on törkeä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:minusta sille sopis parhaiten se pinkkipää =)
höh mä en löydä sieltä voittajaa!Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Wipiii.. ihan oikee nainen voittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:höh mä en löydä sieltä voittajaa!Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Wipiii.. ihan oikee nainen voittaa...