Rohkenen väittää ettei Jumalaa ole olemassakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt ruskeana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt ruskeana

Vieras
Tai ainakin sille on alkanut tuntumaan. Kaikki paska kaatuu niskaan joten ei se ainakaan ole Jumalan tahto.

Ja vaikka kuinka tarkkaan valitsee omat tekemiset silti sitä paskaa sataa niskaan vuodesta toiseen.

Alkaa usko oikeasti kohta loppumaan. Pää leviää. Edellisestä pääsee eroon niin uutta pukkaa tilalle.

Mun mielestä taas Jumala ehdottomasti on. Tuntuu, että kaikki vaan järjestyy, kun rukoillaan. Tai viimeaikoina on alkanut tuntua siltä, kun alettiin rukoilla yhdessä miehen kanssa. Ennen ei tuntunut tältä, vaan pelotti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä taas Jumala ehdottomasti on. Tuntuu, että kaikki vaan järjestyy, kun rukoillaan. Tai viimeaikoina on alkanut tuntua siltä, kun alettiin rukoilla yhdessä miehen kanssa. Ennen ei tuntunut tältä, vaan pelotti.

Joka ilta rukoilen ja olen kiitollinen siitä hyvästä mitä olen saanut erittäin vähäisissä määrin. Joka ilta vaan jaksan ihmetellä mitä pahaa minä olen tehnyt tämän ansaitakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joka ilta rukoilen ja olen kiitollinen siitä hyvästä mitä olen saanut erittäin vähäisissä määrin. Joka ilta vaan jaksan ihmetellä mitä pahaa minä olen tehnyt tämän ansaitakseni.

:hug: Toivottavasti tulee hyviäkin aikoja.

:hug: Toivottavasti tulee hyviäkin aikoja.

Sitä toivon todellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä Jumala on olemassa !

No osottas sen sit jotenkin :/

Jumala haluaa meille aina ja vain parasta. Joskus tai hyvin usein se ei siltä vaikuta, mutta kipeillä asioilla on AINA jokin tarkoitus. Se voi olla ovi muutokseen, mutta uskallatko sitä ovea aukaista?
Sinä uskot Jumalaan pyydä että Hän auttaa. Me ihmiset ollaan monesti itsepäisiä ja halutaan itse säätää, mutta anna Hänelle mahdollisuus auttaa tulet huomaamaan että Jumala todella ON !!

Kyllä Jumala on olemassa !

No osottas sen sit jotenkin :/

Jumala haluaa meille aina ja vain parasta. Joskus tai hyvin usein se ei siltä vaikuta, mutta kipeillä asioilla on AINA jokin tarkoitus. Se voi olla ovi muutokseen, mutta uskallatko sitä ovea aukaista?
Sinä uskot Jumalaan pyydä että Hän auttaa. Me ihmiset ollaan monesti itsepäisiä ja halutaan itse säätää, mutta anna Hänelle mahdollisuus auttaa tulet huomaamaan että Jumala todella ON !!

Jaa-a. Olen yrittänyt niin ja näin vaan silti ei tunnu menevän nappiin. Jokin teko sit vielä vissiin puuttuu.

tätäpä minäkin viimeaikoina miettinyt.

Elämässä tulee varmasti jokaiselle vaikeampia vaiheita, ne kuuluvat elämään. Ei Jumalan olemassaolo ole siitä kiinni, onko elämämme helppo tai vaikea. Itsellänikin on nyt ollut haastavampia vuosia jo jokunen. Silti näen niissäkin johdatusta ja asioiden eteenpäin menemistä, vaikka asiat eivät niin nopeasti tapahdukaan. Huomaan myös, että olen kasvanut ja oppinut tuntemaan itseäni näiden haastavien vuosien aikana paljon paremmin kuin silloin, kun elämä oli helppoa. Toivon, että et menetä uskoasi, vaan jaksat luottaa Jumalan johdatukseen ja saat voimaa häneltä jaksaa nyt vaikeamman vaiheen läpi! Myönnän, että mullakin on välillä ollut usko tiukemmassa, mutta nyt jotenkin olen oppinut ajattelemaan, että tapahtukoon Sun tahtosi, tiedät paremmin kuin minä.

Ei tarvi tekoja sun täytyy vaan luovuttaa ja se onkin se vaikein juttu, mutta pyydä tähän apua Jumalalta <3

No yks asia josta sataa paskaa niskaan on kyllä hilkkua vaille luovutettu. Jos löisin nyt hanskat tiskiin niin kai sitä sit vois jotain hyvääkin tapahtua :/

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ei tarvi tekoja sun täytyy vaan luovuttaa ja se onkin se vaikein juttu, mutta pyydä tähän apua Jumalalta <3

Mitä tämä tarkoittaa?

Se on se ydinjuttu kun puhutaan uskomisesta. Uskominen siihen, että Jumala tietää parhaiten asiani. Luovuttaa kaiken Hänelle. Se on ainoa mitä tarvii TEHDÄ.

No minä en voi millään nähdä, että nämä meidänkin elämässä olevat ja olleet huolet ja murheet ovat mitenkään tarkoituksellisia.

Aivan sama, jos minä kärsin vaikka elämäni loppuun, mutta kun kaikki paha osuu myös lapsiin, niin johdatus on aika julmaa.

Mulla on sellanen heikkous, että alkoholi maistuu ja sitä on suvussakin (ja uskon sen olevan perinnöllistä). Monta kertaa on mielessä käynyt kävellä alkoon ja ostaa pullo. Poika on kuitenkin se pelastava tekijä etten ole niin alas vajonnut. Joka päivä mietin, että kun sais pään täyteen ja unohtas kaiken.