Rohkaiskaa mua

• Viestiketjun aloittaja hirvee päivä
  • Ensimmäinen viesti
hirvee päivä
Olen valvonut lähes koko yön flunssaisten lasten kanssa. Nyt olen kotona kaikkien kolmen kanssa (5, 4 ja puolivuotias) ja olen aivan sairas menkkakivuista. En jaksa tehdä mitään! Rohkaiskaa mua!! Miten pääsen tästä ylös? Kämppä räjähtää, en jaksa ruokkia kuin vauvan, isommat napsineet voileipiä. Pelkään, etten jaksa viiteen, jolloin mies on kotona. Isovanhempia ei ole saatavilla.

jaksaa
Kyllä te yhden päivän niillä voileivillä, jugurtilla jne. pärjäätte, jos voimat on ihan lopussa! Dvd pyörimään lapsille tai muuta tekemistä, jossa viihtyvät kohtuullisen hyvin. Särkylääkettä ja kahvia/ teetä itselle. Kyllä sinä jaksat. Tsemppiä!

"vieras"
Anna kämpän räjähtää. Ota vielä vaikka pari valokuvaa muistoksi. Heittäydy nyt vaan tuohon olotilaan, ohi se kaikki on viikon päästä kuitenkin. Sitten siivoat ja kokkaat kun olet kunnossa. Ehdit kyllä sitäkin vielä :).

"vieras"
Kenellä oikeasti on sellaista sotkemista, että kämppä räjähtää, jos yksi päivä väliä kotihommista??? Jaakaapista ruokaa naamaan. Filmi pyörimään. Äiti sohvalle lepäämään.

"mii"
Symppikset sinne. Meilläkin kämppä pommin jäljiltä ja flunssaa
Myös. Siivota ehtii myöhemmin. Teet vaan ihan pakollisen nyt.
Nukkumaan päikkärit kun mies tulee töistään.

Mulla
auttaa kun otan buranaa neljäkin 800, enkä ole kuollut siihen tai saanut mitään oireita tiedoks vaan viisastelijoille..mutta kokeile vaikka jotain lämmintä pitää alavatsalla

Yhteistyössä