Ei nyt hirveen härskiä mutta lomalla ollessamme otin yläosattomissa aurinkoa ja pyysin mieheni hieromaan selkääni rasvaa.
Siinä istuessani kädet tulivatkin myös etupuolelle ja alkoivat hieroa rasvaa rintoihin. Ihan vieressä oli joukko jotain paikallisia joiden katseet olivat aika kuumia....
Kerran sukujuhlissa ruokapöydässä ollessani multa pääsi mahtava pieru, se oli tosi härskin hajuinen! No, jos ihan rehellisiä ollaan, niin en se minä ollut vaan serkkuni. Yritin vain omia jutun itselleni kuulostaakseni kiinnostavalta. Anteeksi Kari. Oli se hieno pieru.
Kerran tein tosi härskin tempun. Kiihotin Jyväskylässä yhden tytön pöydän päällä hirmuiseen kiihkoon ja sitten en antanutakaan. Jätin sen siihen pillu märkänä uikuttamaan ja poistuin.
Uskokaa tai älkää, olen ittekin katunu hirveästi härskiyttäni.
En sitä, että luikin pakoon, vaan sitä että kiihotin sen tytön sellaiseen hornaan. Eikä sinne paikkaan jääny ketään muutakaan, joka olis sen pannu. Joutui itsekseen jäähdyttämään kattilansa ja kuivaamaan paikat.
Että puistattaa.
Mä käytin kerran salihousuja ja vyölaukkua samaan aikaan. Oli aika rivon näköistä! Tai ei ne mitkään salihousut olleet, vaan farkut. Ja vyölaukkukin oli aivan tavallinen vyö.
Mulla on parast'aikaa seksisuhde kahden siskoni kanssa. Tai no, ei ole sittenkään ku yhden. Tai no, sekin taitaa olla vaimoni. Eihän mulla ole siskoja. Mutta seksisuhde kuitenkin. Tai no, ...