Ristiriitaista... Kauhee vauvakuume mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
en halua just nyt lisää lapsia. Mä haluisin vauvan, mutta vaan ne ensimmäiset kolme kuukautta :D Yhtään uhmaikää en jaksais, en kiukuttelua, en soseiden alottamista...
Mutta se vastasyntyneen/ihan pienen tuoksu, myttyinen olemus, pieni itku ja tuhina, sitä mä kaipaan! Voi kun joku tuttu sais vauvan, voisin mennä sitä haistelemaan :D

mun mielestä se eka 3 kk oli "kauheinta" aikaa hirveine itkuineen ja narisemiseen...en jaksais enää samaa uudelleen :( nyt kun poitsu jo 1 v niin on jo helpompaa mut me olemme erilaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja huomenta:
mun mielestä se eka 3 kk oli "kauheinta" aikaa hirveine itkuineen ja narisemiseen...en jaksais enää samaa uudelleen :( nyt kun poitsu jo 1 v niin on jo helpompaa mut me olemme erilaisia...

Meillä ei lapset oo vauvana itkeskelly kovasti. Mutta tommonen 1½ uhmakas joka ehtii joka paikkaan, kiipeää, hajottaa, huutaa, kiusaa, repii hiuksista ja nipistää, semmoseen ei meinaa mun hermot taipua. Eikä noin iso enää tuoksu vauvalle, yleensä se haisoo paskalle...
Mutta joo, erilaisia ollaan.

no voih =) voiskos sua jälkeenpäin harmittaa ettet alkanutkaan vauvailemaan, heh... sydämensä kun on aina hyvä kuunnella, liika järkeily vie ilon elämästä, sitä mieltä mie oon. =)

Mieki haluisin vauvan, ja kokea raskausajan uudelleen ja sen pienen tuhusijan ja....Mutta ei. Kun katselen näitä kolmea jo olemassa olevaa järki sanoo että ensin niille aikaa,yms. ja sitten kun ovat isompia, voidaan harkita lisää jälkikasvua :snotty:
On ne vauvat silti niiin ihania :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja melis_sa:
no voih =) voiskos sua jälkeenpäin harmittaa ettet alkanutkaan vauvailemaan, heh... sydämensä kun on aina hyvä kuunnella, liika järkeily vie ilon elämästä, sitä mieltä mie oon. =)

Totta tämäkin..Mutta välillä ihan hyvä ajatella järjelläkin :saint:

sori mutta kuulostaa tosi lapselliselta. just ton takia teinit ryhtyy äidiksi, olispa ihanaa ku olis se oma pikku nukke. Ei sillä välilä mitä siitä jatkossa tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Mieki haluisin vauvan, ja kokea raskausajan uudelleen ja sen pienen tuhusijan ja....Mutta ei. Kun katselen näitä kolmea jo olemassa olevaa järki sanoo että ensin niille aikaa,yms. ja sitten kun ovat isompia, voidaan harkita lisää jälkikasvua :snotty:
On ne vauvat silti niiin ihania :heart:

Mulla samat aatokset, tosin täällä vain kaksi poikaa. Ikäeroa pari vuotta ja saavat kyllä nyt kasvaa ensin. Sitten kun kuopus täyttää sen 4-5vuotta sais se kolmas tulla ja mielellään rinsessa. :D Jos tasottais vähän noiden poikien touhuja. Ei vaan, kyllä se on yhtä tervetullut, on sitten tyttö tai poika.

Alkuperäinen kirjoittaja melis_sa:

No mulla on aikaa vielä saada lapsia, ikää vasta 27v. Nyt tarvii keskittyä kasvattamaan olemassaoleva lapsilauma, ja sitten harkitaan lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Mä haluisin synnyttämään!

Jos hankittas semmonen palstan yhteinen vauva! Mä synnytän, Mahza hoitaa ekat 3kk ja sitten sen vuoro joka piti ekaa 3 kuukautta kamalimpana jne...

Mä voisin hoitaa sen raskausajan ;)

Yhteistyössä