ristiriitainen olotila

Ollaan siis miehen kanssa lähdössä viihteelle tänään yhdessä pitkästä aikaa. Ukkokulta on kyllä käyny jortsuumassa, mut mä en oo neljään kuukauteen ollu missään.
Ja sit se ristiriita, miehen mielestä kiva baari-ilta on sitä et mennään kapakkaan juttelemaan, ja mun mielestä että mennään tanssimaan, jutella voi kotonakin. Mies ei tanssi ollenkaan. Niin että, on kiva lähtee mutta tuntuu että mulle tulee tylsää kun vaan istutaan, en yksinkään viitti tanssia...
Mä taidan olla universumin vaikein nainen... Mutta sen kerran ku pääsen ulos, haluisin kyllä et mulla ois hauska ilta, eikä vaan istumista jossain kuppilassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
ota pari omaa tyttökaveria mukaan joiden kanssa voit tanssia ja äijä ottaa muutaman miehen mukaan että saa jutella...
Ei mulla ole kavereita... Ja ehkä törmätään yhteen tuttavapariskuntaan, muttei sekään rouva tanssahtele.
Musta on jokseensakin tyhmää mennä baariin juttelemaan, kun ei siellä kuule mitään kuitenkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
ota pari omaa tyttökaveria mukaan joiden kanssa voit tanssia ja äijä ottaa muutaman miehen mukaan että saa jutella...
Ei mulla ole kavereita... Ja ehkä törmätään yhteen tuttavapariskuntaan, muttei sekään rouva tanssahtele.
Musta on jokseensakin tyhmää mennä baariin juttelemaan, kun ei siellä kuule mitään kuitenkaan...
Sama juttu, mä myös tykkään danssahdella. :p
Meidän täytyy, Mahza lähtee joskus hippaamaan. :D
 
täti
[Ei mulla ole kavereita... Ja ehkä törmätään yhteen tuttavapariskuntaan, muttei sekään rouva tanssahtele.
Musta on jokseensakin tyhmää mennä baariin juttelemaan, kun ei siellä kuule mitään kuitenkaan...[/quote]


ei ehkä kannattais olla noin dominoiva niin voisi ola kavereitakin. siinähän nyt tyydyt miehes seuraan
 
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
[Ei mulla ole kavereita... Ja ehkä törmätään yhteen tuttavapariskuntaan, muttei sekään rouva tanssahtele.
Musta on jokseensakin tyhmää mennä baariin juttelemaan, kun ei siellä kuule mitään kuitenkaan...

ei ehkä kannattais olla noin dominoiva niin voisi ola kavereitakin. siinähän nyt tyydyt miehes seuraan[/quote]

? Anteeks, meni vähän ohi multa nyt? :ashamed:
Rouvaporsas, mennään ihmeessä :D
 
rapu
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Ollaan siis miehen kanssa lähdössä viihteelle tänään yhdessä pitkästä aikaa. Ukkokulta on kyllä käyny jortsuumassa, mut mä en oo neljään kuukauteen ollu missään.
Ja sit se ristiriita, miehen mielestä kiva baari-ilta on sitä et mennään kapakkaan juttelemaan, ja mun mielestä että mennään tanssimaan, jutella voi kotonakin. Mies ei tanssi ollenkaan. Niin että, on kiva lähtee mutta tuntuu että mulle tulee tylsää kun vaan istutaan, en yksinkään viitti tanssia...
Mä taidan olla universumin vaikein nainen... Mutta sen kerran ku pääsen ulos, haluisin kyllä et mulla ois hauska ilta, eikä vaan istumista jossain kuppilassa...
Universumin vaikein nainen on horoskoopiltaan rapu! Koskaan ei ole tyytyväinen.
 
Meillä on aina ihan samanlaista miehen kanssa kahden baarissa :/ Siksipä harvemmin lähdetäänkään kahdestaan vaan mieluummin isommalla porukalla että miehelle riittää sitä juttu kaveria ja mulle tanssi kavereita =)
 
Ihan sama homma meillä. Nykyään tuleekaan harvemmin kaksin mihinkään lähdettyä, kun mun mielestä on tylsää istua baarissa. Tanssimassa ollaan käytykin, mutta sama se olisi sinne yksin mennä, kun kuitenkin saa yksin jorata. Tyttöporukalla se on paljon hauskempaa.
 

Yhteistyössä