Ristiriita miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häirikkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häirikkö

Vieras
Saatiin kutsu kavereiden tupareihin. Yritimme kaikkemme saada lapsenvahtia tuoksi illaksi, mutta emme saaneet. Mies sitten kysyi että kumpi meistä nyt sit sinne menee? Minä taas olin sitä mieltä ettei kumpikaan. Miten itse toimisitte? Voisitko olla iloinen miehesi puolesta että hän pääsee juopottelemaan kavereiden kanssa ja itse jäät kotiin lasten kanssa? :/

reilua ois ettei kumpikaan menisi ei tulisi riitaa...
meillä jos ois sama tilanne niin se menisi kumman kaverin tuparit kyseessä olisi ja toinen saisi vapaaillan seuraavan viikonloppuna

Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos:

Näin mies ehdottikin, että hän pystyy olemaan onnellinen puolestani jos menen. Minua taasen vituttaa suunnattomasti jos joutuisin jäämään kotiin toisen lähtiessä. En sit osaa olla iloinen toisen puolesta. Tunnevammanen?

Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
reilua ois ettei kumpikaan menisi ei tulisi riitaa...
meillä jos ois sama tilanne niin se menisi kumman kaverin tuparit kyseessä olisi ja toinen saisi vapaaillan seuraavan viikonloppuna

Ja kun on tasapuolisesti molempien kaverit kyseessä...

Alkuperäinen kirjoittaja nivea:
sitten keskustelette asiasta ja yritätte saada lapsen vahdin jostain jos ette saa niin sovitte kavereiden kanssa että käytte sitten kun saatte lapsenvahdin

Kaikki mahdolliset vahdit käyty läpi, ja ei onnaa. Ja näiden kavereiden luona kyläillään usein, mutta olisi niin kiva mennä kun he järkkäävät kaiken. Ihmisiä tulossa pari-kolmekymmentä ja he tarjoavat myös ruuat ja juomat jne.
:(

Yhteistyössä