ristiriidassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möhömaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

möhömaha

Uusi jäsen
26.07.2004
25
0
1
elikkä mulla on muutama jotka vielä ovat ristiriidassa keskenään

1. tumma leipä koska sitä sai syödä "mielin määrin"
2. oliko peruna päivällisellä 2 pistettä niin monesta perunasta kun jaksaa syödä vai 1piste= 1peruna
3. koska saa syödä pastaa mielinmäärin ja lähteekö pisteitä kuinka paljon (vaalea 4pistettä??)
luokitellaanko spagetti/ makarooni pastaan? paljonko noita saa syödä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2005 klo 00:36 möhömaha kirjoitti:
elikkä mulla on muutama jotka vielä ovat ristiriidassa keskenään

1. tumma leipä koska sitä sai syödä "mielin määrin"
2. oliko peruna päivällisellä 2 pistettä niin monesta perunasta kun jaksaa syödä vai 1piste= 1peruna
3. koska saa syödä pastaa mielinmäärin ja lähteekö pisteitä kuinka paljon (vaalea 4pistettä??)
luokitellaanko spagetti/ makarooni pastaan? paljonko noita saa syödä?

1. Ruisleipää saa syödä aterian yhteydessä "mielin määrin" 2 pisteellä.
2. Peruna aterian yhteydessä 2 p. Niin monta kuin haluat, mutta ei kannata liiotella.
3. Pastaa myös "mielin määrin" aterian yhteydessä. Vaalea pasta 4 p ja tumma 3 p. Kaikki makaronit ja spaghetit ovat yleisnimitykseltään pastaa.

Näissä "mielin määrin" jutuissa kannattaa pysyä kohtuudessa. Ei pidä ihmetellä, jos ei laihdu, kun syö aterian yhteydessä esim. 6 perunaa tai kukkurallisen lautasellisen pastaa.

Mulla on PV-ohjeet vuodelta 2003 ja huomaan että kyllä on tullut muutoksia !!! Esim tuo pasta juttu oli ihan uusi. Iloinen uutinen ! Pitäskö ne ohjeet tilata aina vaan uudellaan jos laihduttaa eri vuosina, ei kai sentään ? Oliko jotain muita radikaaleja muutoksia ???? ( Nyt ne kyllä PV-den omilla sivuilla vetää pussillisen herneitä nenään...)

Yhteistyössä