Ristiäispukeutumisesta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shenda81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shenda81

Aktiivinen jäsen
11.01.2008
1 618
0
36
Nyt kaivattais mielipideapuja.

Ostin ristiäisiin your facen mustan aika simppelin mekon ja siihen on sellainen musta bolero jossa on tavallaan ruusukkeita koristeena reunoilla.

Ja mietin että laitanko mustat täysin peittävät sukkahousut vai voiskohan laittaa sellaiset mustat ohuemmat joissa on jotain hillittyjä kuvioita???

Värillisiä koruja ajattelin laittaa ettei olisi niin synkkä asu.Ja kengät on mustat nilkkurit missä on 8cm korko.

Ristiäiset on tammikuussa.

Viimeksi muokattu:
mulla oli musta hame ja musta pusero..oman lapsen ristiäisissä oli valkoinen kukkatoppi ja valkoiset housut koska muut vaatteet ei olisi mahtunut päälle:D

Mä en täysmustaan pukeutuisi. Vähintään sukkahousuissa voisi olla jotain kevennystä, kuten hieman kimallusta tai erikoinen väri. Olen nähnyt musta-harmaaseen pukeutuneen kastettavan lapsen äidin, ja kyllähän se vähän hautajaisvieraalta näytti. Iloinen juhlahan se kuitenkin on.

Kimallesukkikset.. Nouuuu! Kuka oikeasti pitää kimallesukkiksia, ne laahjentaa sääret hehtaarin kokoiseksi :/

Laittaisin ohuet sukkikset max 20den. Joko ruskeat, ihonväriset tai mustat.
Koruilla saa yllättävän paljon piristystä kokomustaan asuun :)

Muoks: Äläkä pelkää näitä surupukulaisia joiden mielestä kokomustaa ei voi käyttää kuin hautajaisissa. Se on täyttä potaskaa! Sehän on häissäkin juhlaväri! :)
Mustia iltapukuja ym. jotka näyttää juhlalliselta oikeastikin.

Viimeksi muokattu:
Tosi ihana asu! Mutta nimenomaan asusta jollain värikkäällä, Joku näyttävä värikäs koru, hiukset nätisti, värikäs huivi? Mun mielestä ihan ihonvärisetkin sukkahousut sopisi, mutta miksei joku kuviollinen. Ehkei kuitenkaan mitään verkkosukkiksia. Kunhan näytät itseltäsi. Itseäni harmittaa ristiäiskuvat joista en tunnista itseäni kun pukeuduin liian muita ajatellen ja itseäni piilotellen.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25060363:
Kimallesukkikset.. Nouuuu! Kuka oikeasti pitää kimallesukkiksia, ne laahjentaa sääret hehtaarin kokoiseksi :/

No joo, puhutaan sitten hohtosukkiksista:D. Kieltämättä joo sellaiset kunnon glittersukkikset on aika järkyt, mutta lievempi versio niistä poistaa asusta ainakin hautajaisfiiliksen.

Itse tykkään tuosta mekosta,se on ihanaa materiaalia ja tosi nätti päällä ja tuo solmimishärpäke peittää tän pienen vatsakummun =)

Ajattelin että jos jostain olis löytänyt vaikka punaisen tai muun värisen boleron.

Alkuperäinen kirjoittaja äm;25060483:
Ei mitään värillisiä sukkiksia! tasan just ihonväriset, ei mitään kimallejuttuja!!!

Jo jos haluaa olla tosi asiallinen, niin sitten. Mä voisin vetäistä ton mekon kaveriksi vaikka turkoosit tai fuksiat sukkikset.

Yhteistyössä