Ristiäislahja lahjakassissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wippy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wippy

Vieras
Eli mä en en oikeein tiedä miten noita lahjakasseja tulisi käyttää. Laitetaanko lahja sinne kassiin vaan ilman mitään erillistä lahjalaatikkoa? Koitin eilen etsiä sopivaa laatikkoa kaupoista, jotta olisin voinut lahjan kääriä lahjapaperiin, mutta ei löytynyt mitään sopivaa ja ostin sitten lahjakassin. En siis ole kummi tai mitään, ihan vaan kaveri ni ostin vauvalle pään kokosen pehmolelun ja sitä en pysty paketoimaan ilman laatikkoa. Onko siis sopivaa, että lahja on vaan tuolla kassissa vai pitääkö nyt taikoa jostain laatikko mihin paketoida?

Mun mielestä sitä ei välttämättä tarvi paketoida vaan se lahjakassi riittää. Eikö sen ole tarkoitus vähän korvatakin se lahjapaperi? Tai itse ainakin olen aina ajatellut näin..jos on esim joku vaikeasti paketoitava lahja. Voihan sen kassin vaikka niitata kiinni ja laittaa sellaisen ruusukkeen vielä ylänurkkaan :)

Minäkin käytän lahjakassia korvaamaan paketoinnin, eli laitan lahjan sinne sellaisenaan. Käytän lahjakasseja jos lahja on hankala paketoida (tai jos joudun ostamaan lahjan niin kiireessä etten ehdi paketoida...). Mun mielestä olisi turhaa ensin paketoida lahja ja laittaa sitten vielä ahjakassiin, koitan välttää turhan jätteen syntymistä :)

Yhteistyössä