Ristiäiskukat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos tiedoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos tiedoista

Vieras
Meillä on viikonloppuna ristiäiset ja nyt tuli mieleen, että pitäis ilmeisesti olla joku kukkakimppu kastepöydässä. Mitä kukkia teillä on ollut? Pitääkö olla kalliskin kimppu vai riittääkö pari ruusua ja jotain muuta rehua? Entä pitäskö kimppu tilata etukäteen?

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos tiedoista:
Meillä on viikonloppuna ristiäiset ja nyt tuli mieleen, että pitäis ilmeisesti olla joku kukkakimppu kastepöydässä. Mitä kukkia teillä on ollut? Pitääkö olla kalliskin kimppu vai riittääkö pari ruusua ja jotain muuta rehua? Entä pitäskö kimppu tilata etukäteen?

Kukin taplaa tyylillään, mutta eihän niiden kalliita tarvi olla... Meillä on molemmille tilattu asetelmat etukäteen, mys kahvipöytään, mutta kimpunhan ne sitoo nopeasti kaupassa...

Me tilattiin sellainen pieni asetelma omaan maljakkoon tehtynä. En muista mitä maksoi, ei kovinkaan kallis. Ruusuja siinä oli ja jotain sinistä kukkaa, kun poika kastettiin.

Mä oon vienyt aina jonkin kauniin astian mihin on kukkakauppias sitten tehnyt jonkun kauniin asetelman. Oon vaan sanonut että esim. jotain vaaleanpunaista tai punaista ja valkoista kukkaa. :) tai pojalle sinistä.

On meillä kaikkien lasten ristiäisissä ollut iha teetetty kimppu, jonka olen käynyt tilaamassa etukäteen ja samalla neuvottelemassa kukkakaupassa mitä haluan. Mut kukin tavallaan, miksei ruusutkin riitä ja olen ollu ristiäisissä, jossa kukkina oli tulppaanikimppu.

Meillä kimpussa on yleensä ollut ruusuja, murattia, jotain valkeaa ja kauniita ovat olleet, kaikilla on muistaakseni ollut kukkakaupan korkeajalkaiseen maljakkoon valmiiksi tehty asetelma

Meillä oli semmonen kimppu, jossa vaaleaa lilaa ja valkoisia kukkia, sekä enkelinheinää. Harmi vaan kun en muista yhenkään kukkasen nimee mitä siinä oli, nätti kyllä oli, todella. Enkä osaa ees kuvaa laittaa...

Etukäteen tilaisin ja tasan 10e makso.

Kastepöydässä ja kahvipöydässä oli omansa. Tuo kastepöydän asetelma siirrettiin sitten lahjapöytään.
Kukkakaupasta tilattiin ja maksoi melki samanverran kun pitopalvelu.
Halusin punaisia ruusuja ja mukaan keltaista.
Pojalle tyrkytti kaupassa tietysti sinistä. Mutta ei käynyt mulle.

Ihanat asetelmat tuli.

Joku täällä mainitsikin tuon kranssin/seppeleen kastepöydässä.. Minäkin näin jossain kuvan kastepöydästä jossa oli kastemaljan ympärillä kaunis kukkaseppele.. Oli tosi hieno idea!

Meillä on kolmet ristiäiset järjestetty ja aina olen kukkakaupasta tilannut kahvipöytään ja kastepöytään asetelmat. Kastepöytään joku aika matala ja pieni, kahvipöytään samoista kukista sitten suurempi ja näyttävämpi..

Yhteistyössä