ristiäiset vajaan kahden viikon päästä ja...

Näkymätön Ninni

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
2 560
1
36
...pojalla ei vieläkään nimeä valmiiksi keksittynä.. :/

Leo Johannes olisi miehen mieleen mutta jotenkin minusta tuntuu että se ei ehkä ois kuitenkaan hyvä nimi...

Johannes kyllä tulisi molempien isien nimistä, mutta tytöilläkään ei ole mitään sukuun liittyviä nimiä joten ei välttis pojallekaan..

Mielessä on myös seuraavat nimet:
Jan-Marcus tai Jan-Markus
Tatu Johannes

Mutta jos joku jaksais viittis yrittää auttaa keksimään vielä jotain varteen otettavia vaihtoehtoja, tahtoisin nimen joka ei ehkä ihan joka kulman takaa tulisi vastaan..

Leo Johannes on upea nimi, samalla sekä suomalainen että kansainvälinen.
Jan-Marcus ei ainakaan saa mun ääntäni, Jan-Markuskin on hieman vaikea, Tatu Johannes on kiva.
Entäs Leo Markus Johannes, vai tuleeko liian apostolinen nimikokonaisuus? =)
Mun isoisä oli Leo, ja mietittiin sitä pojalle tokaksi nimeksi, mutta päädyttiin sitten antamaan miehen isoisän nimi.

Tuo Tatu on kiva nimi. Meillä esikoisen nimi päätettiin vasta ristiäisaamuna, kun oli niin hankalaa. Toisella ja kolmannella kerralla oli sitten helpompaa nimen keksiminen ja molemmat saivat nimen jo heti synnärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Mutta jos joku jaksais viittis yrittää auttaa keksimään vielä jotain varteen otettavia vaihtoehtoja, tahtoisin nimen joka ei ehkä ihan joka kulman takaa tulisi vastaan..

Ahti, Aimo, Jalo, Sulo... tuossa nyt neljä mun mielestä upeaa miehen nimeä, joita kyllä vanhemmista miehistä löytyy, mutta ei kovinkaan montaa 2000-luvulla syntyneistä :)

Kiitos Wilkins, ei noissa sun ehdottamissa viel ollu oikein sellasta mun suuhun sopivaa, tai no pojallehan se nimi tulee mutta.. :whistle:

Joo jos en parempaa keksi niin se mahdollisesti sit on se Leo Johannes, Leo Markus Johannes taas tuntuu liian pitkältä, oon sitä itsekin harkinnut...

Hitsi että tytöille ei vamasti ollu näin hankalaa vaikka niidenkin nimet masu-nimistä vaihtui...

Yhteistyössä