ristiäis menu 10.1.10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulutontun äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä heivaisin kaikki joulujutut veks ja laittaisin vaikka valkoisen liinan ja raikkaan väriset kukat (esim. tyttömäiset vaaleanpunaiset).

sehän täs mietityttääki toisaalta, et ku vauva on jouluvauta (16.12) ni ja loppiainen näin lähellä ni toisaalta vois pittää viel kuusen ja joululiinan pöydässä.. mut häätyy viel miettiä.
Kastepöytään olen tilannut kimput ja siihen tulee tämä liina http://www.aijaa.com/v.php?i=5473812.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Muista olla vastaisuudessa tarkempi! :D
Kuulostaa tosi hyvältä kattaukselta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mikä tuossa ap:n listassa on jouluruokaa. Limppu-sanan edessä joulu?

se vissiin.. :D
ois vissiin pitäny laittaa et makealimppu, ku mausteena on siirappia + anista :D

vai pitänee laittaa että pääsiäislimppu, ku pääsiäinenhän on tulossa.. niin joskus. Etukäteenhän voi juhlia, mut ei jälkikäteen... *vislaa* :D

Kuulostaa ja näyttää kivalta. Minä tykkään juoda kotikaljaa suolaisen pöydän kanssa, jos sitä vaan on tarjolla. Pärjään toki ilmankin.

Meillä oli aika tarkkaan vuosi sitten nimiäiset, ja oltiin heivattu koko joulu pois kotoa, ei tosin mitään keväistäkään ollut vielä. Kukkiin satsasin paljon, ja se toi kivan tunnelman kotiin. Millainen kimppu teille on tulossa?