Ristiäisten tarjoilu

Pojan ristiäisiä vietetään ensiviikonloppuna ja nyt suunnitellaan tarjoilua. Olisko kivoja ideoita, jotain söpöjä kivan näköisiä naposteltavia?

Haluaisin tarjoilla brunbergin suukkoja ja koristella ne vaikka vaaleansinisillä ruseteilla? Olisko ihan tyhmä idea, ne kun täytyis avata kuoristaan ensin :)
 
siis häh
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen kotiäiti;28313752:
suukot ihan hauska idea, mutta osta niitä jotka sinisessä paperissa niin ei tarvi avata....
Oonko minä jotenkin tyhmä kun en nyt tajua? Jos ostaa suukkoja sinisessä paperissa niin niistä voi syödä paperinkin?
 
kolmen lapsen kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh;28313765:
Oonko minä jotenkin tyhmä kun en nyt tajua? Jos ostaa suukkoja sinisessä paperissa niin niistä voi syödä paperinkin?
No ehkä mä oon jotenkin tyhmä.... ymmärsin että ap aikoi koristella ne suukot sinisin nauhoin, niin aattelin ehdottaa että ei koristele ja kuori vaan jokainen kuorii omansa syödessää.
 
"Vieras"
Ainakin prismoissa oli joskus sellaisia ruskeita sydämen muotoisia pipareita joissa oli sininen kuorrute. Niitä löytyi myös pinkkinä tai valkoisena. Ite tarjoilin niitä ristiäisissä, musta ne oli söpöjä :)
 

Yhteistyössä