ristiäisitä

olis tulossa uusi tulokas meidän perheeseen parin kuukauden päästä.
noh minun äiti asuu ulkomailla ja miehen äidillä on töitä viikonloppuisin niin ollaan heidän kanssa keskusteltu että jos toukka syntyy niinkuin pitää olisi ristiäiset pääsiäisten aikoihin.
no tänään soitti miehen sisko ja kyseli kanssa ristiäisistä kun oli jutellut anopin kanssa. he ovat juuri silloin reissussa ja tulevat silloin pääsiäis sunnuntai iltana takaisin. no mehän olemme ajatelleet pitää ristiäiset silloin sunnuntaina tai maanantaina miten papille sopii ja koska myös minun äiti on silloin suomessa.
nyt sisko sitten sanonut että tarttis jo vähän suunnitella että he tietää peruttaako matkansa kun vielä voisi saada rahat takaisin.
eihän me nyt voida sitä lukkoon lyödä kun ei yhtään tiedä koska toukka syntyy.
eikö ihan tosissaan ymmärrä että voi syntyä jo kuukauden päästä :whistle:
tämä sama ruljanssi oli jo viimeksi kun meille syntyi lapsi. kenellekkään ei sopinut kun se yks ainut viikonloppu mutta onneks tyttö syntyi ajallaan ja saatiin pidettyä silloin.
ei muuta kun pitämään jalat ristissä ettei tule aikasemmin :whistle:
 
no sanot suoraan että kutsu tulee sitten postissa ja tulee jos tulee...mua itseäni ärsyttää suunnattomasti juuri tuollaiset ihmiset että kun ei käy niin voisko silloin ja silloin....enää ei käy mulle, vaan pidän kun pidän ja tulee jos tulee....tarjottavat on silloin kun sanoin eikä viikon päästä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
no sanot suoraan että kutsu tulee sitten postissa ja tulee jos tulee...mua itseäni ärsyttää suunnattomasti juuri tuollaiset ihmiset että kun ei käy niin voisko silloin ja silloin....enää ei käy mulle, vaan pidän kun pidän ja tulee jos tulee....tarjottavat on silloin kun sanoin eikä viikon päästä
mekin puhuimme äidin kanssa puhelimessa että hän tulee pääsiäisenä oli ristiäiset tai ei. hänen oli pakko ilmoittaa loma jo.

 

Yhteistyössä