ristiäisistä

• Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti
joo
saimme siskon kanssa kutsut ristiäisiin. minä omani joka koski koko perhettä ja siskoni omansa joka koski häntä kun on yksin eläjä. siskolle just sinä viikonloppuna tulossa käymään mies vieras jota ei ole tavannu aikasemmin, eli kukaan muukaan ei ole sitä tavannu.

Nyt sisko haluaisi että ottaisi tämän miehen mukaan sinne ristiäisiin. mutta kortissa ei lukenu et saako ottaa avecin mukaan. niin minulle valittanu koko ajan että hän tahtoo sen miehen mukaan sinne ettei sen tarvii olla yksin siellä asunnolla.....

Mun mielipide on ettei tämä mies saisi tulla.... mutta mielipiteitä....

Joo kannattaa kyllä kysyä ristiäisten pitäjältä, ite en olis halunnu ketää ventovierasta lapseni ristiäisiin. Ja miks ihmeessä siskos ventovieraan sinne haluaa? Ei mun mielestä sen tarvi sitä sinne kämpillensäkkään jättää. Passittaa miehen kaupungille tms siksi aikaa tai vaihtakoot tapaamispäivää

Meillä on äidin puolen suvun kanssa ollut sopimus, ettei sukujuhliin saa tuoda ketään sellaista, jota joudutaan 10 vuoden päästä valokuvista ihmettelemään että kukakohan toikin oli. Siis poikaystäviä saa tuoda jos on ollut niiden kanssa jo hetken yhdessä, niin että muutkin muistaa kyseisen henkilön vielä parin vuoden päästäkin.

Mun mielestä noin uusia tuttavuuksia ei kyllä lasketa ristiäisten vieraslistalle,ristiäiset nyt ei mun mielestä ole muutenkaan mikään avec tilaisuus,vaan sinne kutsutaan läheisiä ihmisiä.

ihanainen
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Mun mielestä noin uusia tuttavuuksia ei kyllä lasketa ristiäisten vieraslistalle,ristiäiset nyt ei mun mielestä ole muutenkaan mikään avec tilaisuus,vaan sinne kutsutaan läheisiä ihmisiä.

Juuri näin!

:eek: Mä olisin kyllä yllättynyt jos tämä ''miesystävä'' ylipäätänsä lähtee tuntemattomien ristiäisiin. Ja mä en ole koskaan tykänny kuokkavieraista juhlissa,että kannattaa kyllä eka kysyä että saako mies tulla.

neitiperho
Eikö ristiäisten ideana muutenkin ole että vain lähimmät ihmiset sinne joita hetki yleensä koskettaa. Siis ei koske myöskään kaikkia kavereita kutsu ristiäisiin. Vaan tyyliin kummit, isovanhemmat, ehkä serkkuja. Mitään vieraita tuskin kukaan haluaa mukaan lapsensa ristiäisiin. Tietty kutsuja päättää...mutta luulisi siskolla sen verran järkeä olevan...

Yhteistyössä