Alkuperäinen kirjoittaja Sisulla:Voi, onnea mukavasta nimestä. Meilläkin oli tässä äsköttäin ristiäiset.
Syfiliria Imbesillica Analia tuli meidän tyttärestä
EI OO TOSISSAAN, HALUS VAAN JUTUN AIHETTA, VARMA ON NÄIN !!!!Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Anteeksi vaan, mutta jos oot tosissas niin en voi ku
No se on sun mielipide, mä en ymmärrä miten muka.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nimestä tulee (anteeksi vaan!) mieleen kameramerkki.
Taitaa lapsella olla vikaa molemmissa päissä...Alkuperäinen kirjoittaja Sisulla:Voi, onnea mukavasta nimestä. Meilläkin oli tässä äsköttäin ristiäiset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No se on sun mielipide, mä en ymmärrä miten muka.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nimestä tulee (anteeksi vaan!) mieleen kameramerkki.
Muillekin tiedoksi että turha tulla huutelee kateudesta jos ette omalle muksulle oo antanee nättiä nimejä.
No lähinnä Konica-Minolta tuli mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No se on sun mielipide, mä en ymmärrä miten muka.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Nimestä tulee (anteeksi vaan!) mieleen kameramerkki.
Muillekin tiedoksi että turha tulla huutelee kateudesta jos ette omalle muksulle oo antanee nättiä nimejä.
Ei olla vaan Suomalaisia. Nimi on kansan välinen.Alkuperäinen kirjoittaja hello:Onko italialainen?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:hmm.. eka nimestä tulee mieleen poika ja muista tyttö :/ järkee??
No hei haloo, eikös toi nyt ole selkee provo nimi ja vitsiksi tarkoitettuAlkuperäinen kirjoittaja huh hu:Alkuperäinen kirjoittaja Sisulla:Voi, onnea mukavasta nimestä. Meilläkin oli tässä äsköttäin ristiäiset.
Onpa vaikea lausuttava etunimi,ettekö helpompaa järkevämpää keksineet.Kiva lapsen oppia sanomaan aikanaan etunimensä tök tök.Eikä muittenkaan lapset helpolla opi eikä muuten oma lapsesi helposti opi kirjoittamaankaan nimensä.Vanhemmilla viiraa nimeä valitessa
Asutteko muuten jossain betonilähiössä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei olla vaan Suomalaisia. Nimi on kansan välinen.Alkuperäinen kirjoittaja hello:Onko italialainen?