Risteilyillä kymmeniä raiskauksia vuodessa!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Zip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"Zip"

Vieras
MTV3: Risteilyillä kymmeniä raiskauksia vuodessa - alkoholin saatavuutta tiukennetaan | Matkajutut | Iltalehti.fi

Jutussa syytellään laivayhtiöitä, mutta olisikohan myös matkustajista sekä naisilla että miehillä varaa katsoa peiliin?

95% raiskatuista henkilöistä on ollut räkäkännissä, sammumispisteessä ja luultavasti myös sammunutkin. Kyllä aikuisen (ja nuorenkin aikuisen) tulisi osata käyttää viinaa niin, ettei joudu tiedottomaan tilaan. Raiskarin kiinnijäämisen riski kuitenkin laivalla on aika suuri, joten tuskin siellä sen enempää niitä raiskaajia liikkuu kuin maissakaan.

Monikohan näistä raiskausilmoituksista on sellaisia että aamulla kömmitään omaan hyttiin ja kun ukko kysyy vihaisena että missäs olit? Niin purskahetaan itkuun ja kerrotaan että joku tuntematon raiskasi.. Saadaan pettämiselle "alibi"! Mutta eihä se nyt ole hyvä asia tuo että tapahtuu paljon raiskauksia. Tosin oli mukava lukea että Ruotsalaiset asiakkaat aiheuttaa eniten häiriötä laivalla :D

[QUOTE="Zip";27260973]MTV3: Risteilyillä kymmeniä raiskauksia vuodessa - alkoholin saatavuutta tiukennetaan | Matkajutut | Iltalehti.fi

Jutussa syytellään laivayhtiöitä, mutta olisikohan myös matkustajista sekä naisilla että miehillä varaa katsoa peiliin?

95% raiskatuista henkilöistä on ollut räkäkännissä, sammumispisteessä ja luultavasti myös sammunutkin. Kyllä aikuisen (ja nuorenkin aikuisen) tulisi osata käyttää viinaa niin, ettei joudu tiedottomaan tilaan. Raiskarin kiinnijäämisen riski kuitenkin laivalla on aika suuri, joten tuskin siellä sen enempää niitä raiskaajia liikkuu kuin maissakaan.[/QUOTE]

Meille tarjoili kaksi 28vuotiasta miestä alkoholia kun olimme 13v ja veivät sitten suihkuun. Olin vain hiljaa ja annoin tehdä mitä teki. Olin kännissäkin. Pitääkö hävetä?

Olin kerran kaverin kanssa työmatkalla johon kuului laivamatka. Kaveri ryyppäsi, minä en. Aamulla heräsin ihme meteliin kun joku typykkä heräsi lattialta "voi vttu voi vttu voi vttu.. mitä tapahtu voi vttu eiiii mitä mun poikaystävä sanoo vttu".

Oli kaveri painanut tällasta kännistä idioottia, mutta tais olla itsekin aika känninen idiootti krapulasta päätellen.

Yhteistyössä