risteily+hotelli,vai kaksi yötä hotellilla?

Jos kaksin menette, niin ottaisin kaksi yötä hotellilla. Lasten kanssa haluan hytin edes toiseen suuntaan, koska heidän kanssaan täytyy kuitenkin kiertää laivaa ja sitten pitäisi matkatavaroita raahata mukana.

Kaksi yötä hotellilla ehdottomasti, jollette rakasta "pikkujoulumeininkiä" laivalla. Hytin saa kyllä ostettua laivamatkojen ajaksi, vaikkei yötä laivalla olisikaan.

Ehdottomasti 2 yötä hotellissa.
Risteilyltä täytty lähteä maihin joo aamupäivällä ja hotellin saa vasta iltapäivällä ni minä en ainakaan lasten kanssa jaksa roudailla tavaroita säilytykseen jne.
Ja mun mielestä kun laivat lähtee illalla melko myhään, niissä ei juurikaan ehdi laivaan tutustua ennen kun on nukkumaanmeno aika ni menee laiva ihan hukkaan.
Hotellissa puolestaa voi helposti pistäytyä päivän mitttaan, kunhan valitsee keskusta hotellin, ja saa kivasti kevennettyä ohjelmaa jos lapset tai aikuiset väsähtää. Ja itse kyllä valkkaisin hotellin, jossa kylpylä ni pääsisi sammalla vähän uimaan.
Ja laivamatkat ehdottomasti pikalaivoilla niin ei mene kun 2-2,5 tuntia suuntaansa. Ja itse ottaisin lapsen/lasten kanssa myös oman auton mukaan, niin siirtymiset laivaan menee tosi helposti ja sampoin Tallinnassa pääsisi myös keskustan ulkopuolelle shoppailemaaan ja tuliaisia ei tarvisi raahailla...

Yhteistyössä