Risoo niin päiväkodinjohtajan jutut taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Kun esikoinen oli eskarissa,niin aina sai kuulla että on liian kiltti poika.Kavereita oli kaikkien kanssa ja pk:n johtajan mielestä se oli heikkous...koska suostuu leikkiin kun leikkiin.

Täänään vein tyttöä eskariin ja tämä sama täti tuli kyselemään että kuinka pojan koulu menee?(hällä kun oli se käsitys että koulussa ei pärjäämään kun on niin kiltti).Sanoin että hyvin menee,ei ongelmia ja tykkää sekä uusia kavereita saanut paljo.Tähän hän vaan meinas että .onhan niitä kavereita kun kaikkeen suostuu ja on niin "kiltti"!Siis mä en ymmärrä mikä sen ongelma on?Olisko pojan pitäny aina riehua ku päätön kana koska on poika?'

Meinasin vain todeta,että nyt oot sitte saanu meidän likan joka ei oo niin ku neidit yleensä.Sanoo suunsa puhtaaksi jne.

Yleensä ne on ne kiltit lapset jotka ovat kaikkien "syrjinnän kohteena" siis päiväkodeissa ja kouluissa :( Mun kaikki lapset aina olleet hyvin kilttejä ja empaattisia, itse olen ollut paljon eri pk:ssa töissä joten tiedän mistä puhun :'(

Alkuperäinen kirjoittaja sohvi:
En oikein ymmärtänyt.

Mutta outoa, jos pk:n johtaja käy haukkumassa lastasi. Hiukan pimeä tyyppi muutenkin kenties?

Lyhyesti:pk:n tädin mielestä meidän poika on liian kiltti,koska saa helposti paljon kavereita.Koko eskarivuoden oli poika tämän hampaissa,syitä löyti mistä milloinkin..yritti tehdä pojasta tyhmää.Lopetti vasta kun tutkimuksissa ja testeissä käytiin ja puhtaat paperit tuli.Oliskohan katkera siitä edelleen en tiedä?Mielenkiinnolla odotan mitä tytön eskarivuoden kulkua.

Monien kanssa tästä jutellut ja muinakin vuosina on ottanut "hampaisiin" alle 30v vanhempia joilla useampi pieni lapsi.Kovinkaan moni ei tästä naisesta pidä,Soittaa suutaan muille työntekijöillekkin jatkuvasti!!

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Yleensä ne on ne kiltit lapset jotka ovat kaikkien "syrjinnän kohteena" siis päiväkodeissa ja kouluissa :( Mun kaikki lapset aina olleet hyvin kilttejä ja empaattisia, itse olen ollut paljon eri pk:ssa töissä joten tiedän mistä puhun :'(

Meillä kun kasvatettu niin että kaikkien kavereita ainakin yritetään olla ja heikompia puolustetaan jos tarve jne.Mutta ei se kovin hauskalta tunnu että lasta sitten "moititaan" kilttinä olemisesta.Joskus se loukkaa vanhempanakin aikalailla.Ja se ettei se kasvatuskaan vaikuta kuitenkaan kovin paljoa,koska tyttö luonteeltaan kuin ne "normaalit pojat" ja saman kasvatuksen saanut!

ei kyllä meidän pk:ssa haukuta ketään lasta, on sitten kiltti tai jotain muuta. Ns. kiltin vanhemmille on helppo kertoa et päivä on mennyt kivasti, raskasta on kertoa päivästä toiseen vanhemmalle jos päivät menee huonosti. Toki yleensä on jotain kivaa kerrottavaa päivästä kaikkien vanhemmille, harvoin koko päivä menee mönkään kellään. Toki heitäkin on, mutta heillä on sitten monesti taustalla jotain syitä käytökselleen.

Sinuna kyllä ottaisin yhteyden pk:n johtajan esimieheen, asiatonta on hänen kommenttinsa!

Yhteistyössä