Selkä sökö, viikko sitten kuljettiin konttaamalla.( vika ollut jop vuosikaudet, välillä vaan vetäsee hermon pahasti pinteeseen) Ja nyt ois pihatöitä, ihana ilma ja vähän helpottanut pahimmat kivut. Ois niin ihanaa saada kaikki kuntoon ennen talvea.
Ja mun paskarämä selkäni ei kestä. Voisin ehkä tehdä vähän ja sitten ois taas lääkityksen paikka ja pelko että meneekö jalat taas alta.
Mä inhoon tällasta sisällä jumittamista kun ei voi mennä mihinkään eikä tehdä mitään ja aina vaan sattuu.
Mä haluun toimintaa.
Kiitos...helpotti ehkä vähän.
Ja mun paskarämä selkäni ei kestä. Voisin ehkä tehdä vähän ja sitten ois taas lääkityksen paikka ja pelko että meneekö jalat taas alta.
Mä inhoon tällasta sisällä jumittamista kun ei voi mennä mihinkään eikä tehdä mitään ja aina vaan sattuu.
Mä haluun toimintaa.
Kiitos...helpotti ehkä vähän.