Risoo ihan sikana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Selkä sökö, viikko sitten kuljettiin konttaamalla.( vika ollut jop vuosikaudet, välillä vaan vetäsee hermon pahasti pinteeseen) Ja nyt ois pihatöitä, ihana ilma ja vähän helpottanut pahimmat kivut. Ois niin ihanaa saada kaikki kuntoon ennen talvea.
Ja mun paskarämä selkäni ei kestä. Voisin ehkä tehdä vähän ja sitten ois taas lääkityksen paikka ja pelko että meneekö jalat taas alta.
Mä inhoon tällasta sisällä jumittamista kun ei voi mennä mihinkään eikä tehdä mitään ja aina vaan sattuu.
Mä haluun toimintaa.

Kiitos...helpotti ehkä vähän. :mad:

Kuulostaapa ilkeälle! Mua on aina pelottanut nuo selkävaivat, onneksi pääsin niistä kiertoliikkeellä eroon. Mulla siis skolioosia ja kiero selkä myös sivulta päin katsottuna.

Kuulostaapa ilkeälle! Mua on aina pelottanut nuo selkävaivat, onneksi pääsin niistä kiertoliikkeellä eroon. Mulla siis skolioosia ja kiero selkä myös sivulta päin katsottuna.

Juu ja on ilkeää. Lääkärissä kysyin että voisko tätä ees tutkia että oisko mitään tehtävissä tai että miten paha tää on. Lääkäri sano että ei tutkita yhtään enempää ennenkuin menee kokonaan tunto jaloista tai tulee ulosteet alle. Kuulemma on jo niin paha että seuraava aste on toi totaalinen toimntakykvyttömyys, se, että hermo lähtee menemään kuolioon ja on pelastettavissa vain leikkauksella.
Mutta sinne asti toivottavasti ei tarviis mennä koskaan. Tähän on ainoa apu liikunta, mutta sen on oltava oikeanlaista. Ja kipukausina sitten kunnon lääkitys ettei itse kipu kroonistu.

Mutta on tää ihan viimesen päälle ärsyttävää. ois niin ihanaa tehdä kaikkea mutta kun ei kykene.

Yhteistyössä