Ripuli - ei vatsatauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja?

Vieras
Pojalla on nyt ollut jo jonkun aikaa vatsa ihan löysällä - parin päivän välein tulee ihan vesilöysää höttöä ja sitten ei taas mitään, kunnes... Välillä tuli jo ihan normaaliakin, mutta eilen taas. :( Ei ole maha kipeä tms. Mistä voisi olla kyse? Lääkäriin ollaan kyllä menossa, kunhan saadaan aikaa (muutto kesken, eli uuteen paikkaan lääkäri). Eihän milään vatsatauti tuollainen ole, joten kyse vissiin jostain imeytymishäiriöstä? Ei ole mitään uutta syönyt, joka olisi tuon laukaissut. Ja ikää 6 v.

Alkuperäinen kirjoittaja pöhö:
Meiän samanikäsellä pojalla kesti kans ripulia vajaan viikon.. sit meni pikkuhiljaa ohi.. Nyt on kaikenlaisia ihme ripuli/vatsatauteja liikkeellä..

Tää alkaa olla jo pari viikkoa... enkä tosiaan usko että on tauti, kun syö ihan normisti eikä vatsaan koske tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ipe:
juu sitä on jotain lievää vatsatautia liikkeellä.

Voiko se kestää noin pitkään, kohta 2 viikkoa? Ja kun on tullut niin harvoin.. Nyt tosin äsken kävi ja eilen illalla kävi viimeksi, aikaisemmin pari vrk välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Auttaisikohan maitohappobakteeri asiaan. Oletko kokeillut?

En ole kokeillut... kun mulla itsellä on tosi vahva vatsa ja kerran join jotain mehua missä oli noita lisätty, niin veti sekaisin (mulla toooosi harvinaista) - niin siksi en ole noita harrastanut, kun mulla toimii omilla bakteereilla paljon paremmin :) Mutta olisiko sitten pojalle apua?

Yhteistyössä