Ripsien pidennykset suurella osalla kammottavia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri luin lehdestä, kuinka allergia ja astmaliitto muistuttaa että akrylaatti, jolla ripset ja kynnet kiinnitetään aiheuttaa helposti yliherkkyyttä. Jutussa oli sanottu että akrylaatti läpäisee muovihanskat nopeasti. Siis häh! Oikeasti tollaistako myrkkyä luomiin laitetaan... Kynsissä vielä ehkä ymmärrän, kun tuo kynsi on kuitenkin aika paksu jne.

Minulla on kerran ollut ripsienpidennykset ja ne olivat ihan kauheat. Liian pitkät, osa ripsistä oli liimaantuneet yhteen ja lisäksi pari päivää laiton jälkeen ne alkoivat kutittaa ihan helvetisti. Pakko oli repiä ne pois.
Nykyään olen käyttänyt ripsiseerumia joka kasvattaa ja vahvistaa ripsiä.

Tuosta seerumista olen lukenut, on kuulema tehokas!

Olen ajatellu että ihmiset siks varten noita silmäkarvojansa kohentelee jotta ei tarttis käyttä sitä ripsaria.:)

Ahaa... mut jos tulee kauheen näköinen niin siltikin :D
onko kestovärjäys jotenkin huono vaihtoehto, silläkin välttää sen päivittäisen ripsarin.
Allergiset ei kyllä uskalla varmaan kestovärjätä, mut eiks noissakin pidennyksissä ole liimahommeleita.

Vai olisko kestovärjäykset vaan out...

Pahimmat on minusta sellaiset mustat "laatat" joita itse olen nähnyt. Eli näyttää siltä kuin ripsien juuressa olisi 1-2 milliä muovinauhaa, niinkuin varmaan onkin. (Eikä kyse siis ole rajauksista). Salilla käy yksi kuivakka arviolta ~4kymppinen nainen, jolla tuo musta palkki silmän päällä (muuten maikkaamattomassa naamassa) loistaa salin toiseen päähän saakka. Tiedä sitten onko vain liian tiheä tekoripsistö vai oikeasti sellainen vanhanmallinen "yksiosainen" tekoripsi jossa ne ovat toisissaan kiinni juuresta... Joka tapauksessa hirveältä näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29202082:
Ahaa... mut jos tulee kauheen näköinen niin siltikin :D
onko kestovärjäys jotenkin huono vaihtoehto, silläkin välttää sen päivittäisen ripsarin.
Allergiset ei kyllä uskalla varmaan kestovärjätä, mut eiks noissakin pidennyksissä ole liimahommeleita.

Vai olisko kestovärjäykset vaan out...

En oo koskaan koettanut kestovärjäystä, voispas muuten koklata.
Mä oon nin ripsarin uhri että tuhraan sillä ihan päivittäin.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Ette usko minkä just laitoin vas. silmän päälle.
UUs innovaationi, vanulappu joka uitettu vihreässä teessä - yritän kehittää hellävaraista poistomenetelmää.
Joskus teellä muutenkin haudutan hetken silmäluomia.

Ite en oo koskaan uskaltanut ottaa kestovärjäystä, silmät tuppaa kirvelemään aina muutenkin riittävästi.

Mä olen. Mutta se kun ei pidennä ripisä niin ei silleen näytä niin "erikoiselta". Pitää sitten kuitenkin laittaa vielä ripsaria. Plus että mun mielestä väri lähtee kuitenkin aika nopeasti pois.

Jotenkin ripsienpidennykset houkuttais, mutta ei houkuta juosta alvariisaa huoltamassa niitä.

Laitoitko kestovärin itse? Oliko vaikeeta?

Minä höppänä kerran laitatin.
En laitata enää...olivat lyhimmät mahdolliset,sellaisina pieninä tupsuinahan ne laitettiin...mutta,kamalan varovasti niiden kanssa piti elää,suihkussa piti varoa,naamanpesu hankalaa...ja aamut olivat luku sinänsä,vinksottivat joka suuntaan,selällään olisi pitänyt nukkua :(

Eikä siis mennyt montaa päivää kun piti mennä huoltoon kun nurkista irtosi niitä "nippuja"...sama peli jatkui niin varovasti rasvalla liottelin mokomat pois.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29202143:
Ette usko minkä just laitoin vas. silmän päälle.
UUs innovaationi, vanulappu joka uitettu vihreässä teessä - yritän kehittää hellävaraista poistomenetelmää.
Joskus teellä muutenkin haudutan hetken silmäluomia.

Ite en oo koskaan uskaltanut ottaa kestovärjäystä, silmät tuppaa kirvelemään aina muutenkin riittävästi.

Mitä sä poistat?:D

Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;29201897:
Ripsien pidennyksellä haetaan tätä:

Kotitekoiset ripsien pidennykset | From Sally

Ja se mitä tuolla kadulla monesti näkee on tätä:

http://www.viadelsiisel.com/wp-content/uploads/2012/05/silmä-112.jpg

kassa kuvassa on tekoripset, kaupasta ostetut, ei siis millään muotoa ripsienpidennykset. Toisessa kuvassa taas on jollekulle erittäin harvaripsiselle laitetut pidenykset todennäköisesti just ennen huoltoaikaa. Tosin ei niihin harvoihin ripsiin saa lisää paksuutta pidennyksillä, kun ne kiinnitetään jokainen yksitellen yksittäiseen omaan ripseen. Ei siis voida lisätä ripsien määrää, pituutta ja paksuutta vain.

[QUOTE="hohhoijaa";29202173]kassa kuvassa on tekoripset, kaupasta ostetut, ei siis millään muotoa ripsienpidennykset. Toisessa kuvassa taas on jollekulle erittäin harvaripsiselle laitetut pidenykset todennäköisesti just ennen huoltoaikaa. Tosin ei niihin harvoihin ripsiin saa lisää paksuutta pidennyksillä, kun ne kiinnitetään jokainen yksitellen yksittäiseen omaan ripseen. Ei siis voida lisätä ripsien määrää, pituutta ja paksuutta vain.[/QUOTE]

Avainsana siinä olikin, että HAETAAN tätä, ei kannanotto siihen oliko sivun kuva tekoripset vai pidennykset.

Ja toisessa kuvassa oli se, mitä ihan oikeasti tuolla kadulla näkee ja aika paljon, ihan sama minulle onko se jotenkin väärin tehty tai huotoaika tulossa. Noita tuolla tulee vastaan todella paljon.

En laitata enää...olivat lyhimmät mahdolliset,sellaisina pieninä tupsuinahan ne laitettiin...mutta,kamalan varovasti niiden kanssa piti elää,suihkussa piti varoa,naamanpesu hankalaa...ja aamut olivat luku sinänsä,vinksottivat joka suuntaan,selällään olisi pitänyt nukkua :(

Eikä siis mennyt montaa päivää kun piti mennä huoltoon kun nurkista irtosi niitä "nippuja"...sama peli jatkui niin varovasti rasvalla liottelin mokomat pois.

Olen kuullut että noissa paikoissa on kamalasti eroja.
Niin paljon on tekijästä kiinni, mitä saa. Jotkut on ihan amatöörejä, iskevät silmään kaikenmaan tököttejä tai ripset alkavat irtoilla ennen aikojaan.

Pitäis löytää sellanen paikka missä varmasti osaavat tehdä.

Toi kyllä ahistaa jo valmiiks, jos niitä täytyy varoa kokoajan.

44 ja minulla ripsien pidennys nyt 9-12 mm pituutta C kaarella ja värillinen "timanttikin" löytyy :D
Kyllä nää vaan on helpot, en käsitä tuota yhtä kommenttia,että on joteinkin viakea elää niiden kanssa, naaman pesu vaikeaa, selällään nukkumista. Näiden ripsien kansssa eletään ihan niin kuin normistikkin. Miksi tehdä elämästä vaikeaa?

ja jos sulta ne niput tippuu niin ne on huono tekijä laittanut

Itse ainakin nautin ripsistäni ja mulle on ihan vitun yks ja sama mitä muut ajattelee.

Toiset ottaa tekoripset toiset tekotissit,hmmmm.... veikkaan ,et ne tekotissit on kuitenkin ne pahiksemmat :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Oikeaoppisia ripsenpidennyksiä ei todellakaan laiteta nippuina, vaan yks ripsi yhteen omaan ripseen kiinni. Samaten ne ripset kuuluu harjata useamman kerran päivässä, sillä juuri asetellaan ne ripset niin ettei ne sojottele minne sattuu.

Halutessaan ripsenpidennykset saa helpoiten pois öljypohjaisella silmämeikin poistoaineella, jos on sattunut käymään jollain puoskarilla ja kaduttaa. ;)

Olen kuullut että noissa paikoissa on kamalasti eroja.
Niin paljon on tekijästä kiinni, mitä saa. Jotkut on ihan amatöörejä, iskevät silmään kaikenmaan tököttejä tai ripset alkavat irtoilla ennen aikojaan.

Pitäis löytää sellanen paikka missä varmasti osaavat tehdä.

Toi kyllä ahistaa jo valmiiks, jos niitä täytyy varoa kokoajan.

Mulla tosiaan on vaan tuo yks kokemus.Voi olla että ammattitaidon puutetta,huonot välineet,materiaalit,en tiedä?
Sen verran kallistakin oli että paha maku jäi koko hommasta.
Muun meikin poisto oli melkoista taiteilua ja jäi likainen olo kun ei voinut naamaa kastella kunnolla.
Mutta tää oli vaan mun kokemus :)

• Tykkää
Mitä sä poistat?:D
nestemäinen eyeliner ja luomiväri - tein vähän harjoitusmeikkausta, nyt poistoo jos pääsis nukkumaan hetkeks.
oon poistanut kyllä ripsariikin tolla systeemillä - ei vedenkestävää mut sellaista lumenee, ihan säänkestävää ja ookoo ripsari.

Tarpeeks monta kertaa ottaa vanulapun. Mulla on kauheen herkät silmälävet...ei ain pysty meikata sitten.

Siihen taas auttaa reippaanväriset tai paksusankaiset rillit. :cool:
Ihan meikin tilalle käy sanoisin.
Vähän väriä huuleen, meikki valmis.

• Tykkää
[QUOTE="hohhoijaa";29202200]Oikeaoppisia ripsenpidennyksiä ei todellakaan laiteta nippuina, vaan yks ripsi yhteen omaan ripseen kiinni. Samaten ne ripset kuuluu harjata useamman kerran päivässä, sillä juuri asetellaan ne ripset niin ettei ne sojottele minne sattuu.

Halutessaan ripsenpidennykset saa helpoiten pois öljypohjaisella silmämeikin poistoaineella, jos on sattunut käymään jollain puoskarilla ja kaduttaa. ;)[/QUOTE]

No kyllä tosiaan sai harjailla..mutta tosi varovaisesti sekin piti tehdä.
Eli yhteenvetona;puoskarilla siis kävin :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä olen;29202196:
44 ja minulla ripsien pidennys nyt 9-12 mm pituutta C kaarella ja värillinen "timanttikin" löytyy :D
Kyllä nää vaan on helpot, en käsitä tuota yhtä kommenttia,että on joteinkin viakea elää niiden kanssa, naaman pesu vaikeaa, selällään nukkumista. Näiden ripsien kansssa eletään ihan niin kuin normistikkin. Miksi tehdä elämästä vaikeaa?

Itse ainakin nautin ripsistäni ja mulle on ihan vitun yks ja sama mitä muut ajattelee.

Toiset ottaa tekoripset toiset tekotissit,hmmmm.... veikkaan ,et ne tekotissit on kuitenkin ne pahiksemmat :D

Totta, vaikka mun mielestä tekotissitkin on ihan oma valinta, en paheksu.

Kiva kuulla että ripset ei välttämäti ole tiellä.
Miten sä putsaat silmät? Uskaltaako ihan normisti pestä kasvoja? Voiko saunoa? Voiko uida?

Ne timantit onkin sitten jo ihan oma lukunsa.. 44-v ja pitää laittaa joku pirun muovinpalanen kimmeltämään silmänurkkaan kuin mikäkin teini. Juuri noille tulee naurettua kun tuolla ostoksilla ja muualla pörrää :D

Tässä nyt kävi selväksi että laitatin ne asiansa osaamattomalla "puoskarilla".
En toden totta voinut niiden kanssa elää normaalisti.Varoa piti s-tana etteivät irronneet pienimmästäkin.Ja niihin kyllästyttyäni ja tietämättömyyttäni en uskaltanut kokeilla uudestaan jossakin muussa liikkeessä.

• Tykkää
Mä olen aina ollut siinä uskossa ja luulossa, että kukin muokkaa omaa ulkonäköään sellaiseksi, että siitä itse pitää.

En siis ollut ajatellut esim. omalla kohdallani, että mun tulisi näyttää tyylikkäältä, vaan siltä, miltä haluan. En ole ns. tyylikäs ihminen, enkä ajatellut itseäni väen väkisin tyylikkääksi alkaa luomaan vain siksi, että kaikkien (myös siis minun) tulisi tyylikkäitä olla :)

Enkä ole koskaan ajatellut ripispidennystä siten, että niiden tulisi näyttää luonnollisilta. Mä halusin hieman sellaista nukkemaista fiilistä silmiin ja sen sain. En siis suinkaan aloittanut ripsipidennystä hillitysti, vaan näin:

Tyylikkäät nämä eivät taida olla, mutta mä tykkään NIIN kovasti :heart: Ja koen sen nyt kuitenkin olevan pääasia, että niistä itse pidän, vaikka tyylikkyys olisikin kilometrien päässä :D

• Tykkää

Yhteistyössä