V
"vieras"
Vieras
Ei ole minustakaan kauniita, erikoisen näköistä. Mikä idea on siinä, että silmien ympärillä pitää olla hirveä määrä mustaa karvaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla on kerran ollut ripsienpidennykset ja ne olivat ihan kauheat. Liian pitkät, osa ripsistä oli liimaantuneet yhteen ja lisäksi pari päivää laiton jälkeen ne alkoivat kutittaa ihan helvetisti. Pakko oli repiä ne pois.
Nykyään olen käyttänyt ripsiseerumia joka kasvattaa ja vahvistaa ripsiä.
Olen ajatellu että ihmiset siks varten noita silmäkarvojansa kohentelee jotta ei tarttis käyttä sitä ripsaria.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29202082:Ahaa... mut jos tulee kauheen näköinen niin siltikin![]()
onko kestovärjäys jotenkin huono vaihtoehto, silläkin välttää sen päivittäisen ripsarin.
Allergiset ei kyllä uskalla varmaan kestovärjätä, mut eiks noissakin pidennyksissä ole liimahommeleita.
Vai olisko kestovärjäykset vaan out...
En oo koskaan koettanut kestovärjäystä, voispas muuten koklata.
Mä oon nin ripsarin uhri että tuhraan sillä ihan päivittäin.
Mä olen. Mutta se kun ei pidennä ripisä niin ei silleen näytä niin "erikoiselta". Pitää sitten kuitenkin laittaa vielä ripsaria. Plus että mun mielestä väri lähtee kuitenkin aika nopeasti pois.
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29202143:Ette usko minkä just laitoin vas. silmän päälle.
UUs innovaationi, vanulappu joka uitettu vihreässä teessä - yritän kehittää hellävaraista poistomenetelmää.
Joskus teellä muutenkin haudutan hetken silmäluomia.
Ite en oo koskaan uskaltanut ottaa kestovärjäystä, silmät tuppaa kirvelemään aina muutenkin riittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä;29201897:Ripsien pidennyksellä haetaan tätä:
Kotitekoiset ripsien pidennykset | From Sally
Ja se mitä tuolla kadulla monesti näkee on tätä:
http://www.viadelsiisel.com/wp-content/uploads/2012/05/silmä-112.jpg
Minä höppänä kerran laitatin.
En laitata enää...olivat lyhimmät mahdolliset,sellaisina pieninä tupsuinahan ne laitettiin...mutta,kamalan varovasti niiden kanssa piti elää,suihkussa piti varoa,naamanpesu hankalaa...ja aamut olivat luku sinänsä,vinksottivat joka suuntaan,selällään olisi pitänyt nukkua
Eikä siis mennyt montaa päivää kun piti mennä huoltoon kun nurkista irtosi niitä "nippuja"...sama peli jatkui niin varovasti rasvalla liottelin mokomat pois.
Minä höppänä kerran laitatin.
En laitata enää...olivat lyhimmät mahdolliset,sellaisina pieninä tupsuinahan ne laitettiin...mutta,kamalan varovasti niiden kanssa piti elää,suihkussa piti varoa,naamanpesu hankalaa...ja aamut olivat luku sinänsä,vinksottivat joka suuntaan,selällään olisi pitänyt nukkua
Eikä siis mennyt montaa päivää kun piti mennä huoltoon kun nurkista irtosi niitä "nippuja"...sama peli jatkui niin varovasti rasvalla liottelin mokomat pois.
Olen kuullut että noissa paikoissa on kamalasti eroja.
Niin paljon on tekijästä kiinni, mitä saa. Jotkut on ihan amatöörejä, iskevät silmään kaikenmaan tököttejä tai ripset alkavat irtoilla ennen aikojaan.
Pitäis löytää sellanen paikka missä varmasti osaavat tehdä.
Toi kyllä ahistaa jo valmiiks, jos niitä täytyy varoa kokoajan.
nestemäinen eyeliner ja luomiväri - tein vähän harjoitusmeikkausta, nyt poistoo jos pääsis nukkumaan hetkeks.Mitä sä poistat?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä olen;29202196:44 ja minulla ripsien pidennys nyt 9-12 mm pituutta C kaarella ja värillinen "timanttikin" löytyy
Kyllä nää vaan on helpot, en käsitä tuota yhtä kommenttia,että on joteinkin viakea elää niiden kanssa, naaman pesu vaikeaa, selällään nukkumista. Näiden ripsien kansssa eletään ihan niin kuin normistikkin. Miksi tehdä elämästä vaikeaa?
ja jos sulta ne niput tippuu niin ne on huono tekijä laittanut
Itse ainakin nautin ripsistäni ja mulle on ihan vitun yks ja sama mitä muut ajattelee.
Toiset ottaa tekoripset toiset tekotissit,hmmmm.... veikkaan ,et ne tekotissit on kuitenkin ne pahiksemmat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä olen;29202196:44 ja minulla ripsien pidennys nyt 9-12 mm pituutta C kaarella ja värillinen "timanttikin" löytyy
Kyllä nää vaan on helpot, en käsitä tuota yhtä kommenttia,että on joteinkin viakea elää niiden kanssa, naaman pesu vaikeaa, selällään nukkumista. Näiden ripsien kansssa eletään ihan niin kuin normistikkin. Miksi tehdä elämästä vaikeaa?
Itse ainakin nautin ripsistäni ja mulle on ihan vitun yks ja sama mitä muut ajattelee.
Toiset ottaa tekoripset toiset tekotissit,hmmmm.... veikkaan ,et ne tekotissit on kuitenkin ne pahiksemmat![]()