Ripsien pidennykset suurella osalla kammottavia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa olen ajatellut, että miksi tupakoivat edes viitsivät nähdä vaivaa ulkonäönsä takia? Tuunataan silmiä ja meikataan sekä ollaan syömättä jotta laihtuu. Ja sit vedetään röökiä jopa tietoisesti.

[QUOTE="vieras";29202326]No näinpä. :D Juuri tämän takia noista ei juuri viitsi irl riemuita. :D

Ja hei, vaikka mulla olisi pömppömaha ja selluliittia niin eihän niitä kukaan huomaa kun katse jää kiinni mun upeisiin silmiin. :D :D No ei vaan... Mutta on se ihan kiva itselle ettei tarvi noita pidennyksiä, ei rahaa niihin oikein olisi. Parilla kaverilla niitä on ja huollon jälkeen ne on kyllä nättejä. Kummallakaan ei ole liian yliampuvat.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";29202336]Ilmeisesti asia on näin: ne joilla on jo luonnostaan kauniit silmät ja ripset, voivat niitä vielä parannella, mutta kaikilla muilla on sitten kamalan näköistä, epäluonnollista ja rumaa. Jep.[/QUOTE]

En mä ole osannut tästä tuollaista päätellä. Usein ne vaan on "hieman liikaa" ne pidennykset, tarkoitan että on haettu liikaa dramatiikkaa silmiin. Vähempi on joskus enemmän tuossa, luonnolliset pidennykset on tosi kauniit. Mutta makuasioitahan nuo. :)

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
[QUOTE="outsis";29202331]Missä helvetissä maksaa 30e, kamala hinta
Tuohon hintaan kannattaa jo vaikka paskaa sen yhden kerran tehdäkkin :)

Etkö tarkastanut siistimisen jälkeen muotoaa? Eihän kulmia värjätä koskaan ennen asiakkaan takistusta. Jos olet hyväksynyt muodon niin vika ei ole silloin tekijän[/QUOTE]

Niin tässä oli ripsien+kulmien värjäys.

MONTA kertaa katsoin ja kerroin mennessäkin miten niitä haluan fixattavan. Mutta ei vaan osannut/onnistunut. Lopuksi siten luovutin, ja mietin jopa etten edes tästä lystistä halua maksaa. Mutten jaksanut "riidellä", joten annoin olla. Sinne en enää takaisin ole sen jälkeen mennyt.

Enkä nyt mitenkään ota tuosta syytä niskoilleni vaikka sinä niin haluaisitkin. Ei se ole mitenkään tavatonta että kulmat värjätään + muotoillaan huonosti.

[QUOTE="vieras";29202336]Ilmeisesti asia on näin: ne joilla on jo luonnostaan kauniit silmät ja ripset, voivat niitä vielä parannella, mutta kaikilla muilla on sitten kamalan näköistä, epäluonnollista ja rumaa. Jep.[/QUOTE]

Ehkä.

Mutta näyttäis kyllä siltä, että noissa monessa kuvassa on mallia hämähäkki (väärinpäin :ashamed:) ... eli se efekti on nyt koko rimpssu yhtä pitkiä ripsiä (yläripset siis :O )
Pitäis nyt sentään ymmärtää ulkonurkkaa kohti pidemmät laittaa?!?!?

Ja ihan oikeasti, ei kaikille sovi kaaamaaalan pitkät ripset. Riippuu vähän silmän ja silmäkuopan muodosta.
Jollekin voi sopii sekin, että ulkonurkkiin vaan maltillisesti väriä tai irtoripsiä. Ja alhaalta ei välttis tarvi värjätä ollenkaan.

Niin tässä oli ripsien+kulmien värjäys.

MONTA kertaa katsoin ja kerroin mennessäkin miten niitä haluan fixattavan. Mutta ei vaan osannut/onnistunut. Lopuksi siten luovutin, ja mietin jopa etten edes tästä lystistä halua maksaa. Mutten jaksanut "riidellä", joten annoin olla. Sinne en enää takaisin ole sen jälkeen mennyt.

Enkä nyt mitenkään ota tuosta syytä niskoilleni vaikka sinä niin haluaisitkin. Ei se ole mitenkään tavatonta että kulmat värjätään + muotoillaan huonosti.

Ok no sit hinta ok, luulin,että ne kulmat makso tuon verran.

Ja mä olen kyllä sitä mieltä,että jos ei viitsi tai kehtaa ym. valittaa tais sanoa jotain tuollaista niin ei pitäisi valittaakkaan jos menee persiilleen.

Miksi sinä haluat syyttää pelkästään tekijää sitä,että sinä et osaa selittää asiaa oikein ja hän ymmärtää väärin? Miksi haluat pestä kätesi kokonaan tällaisesta ja katsoa virheen esim yhteiseksi

Vinkki: Ota seuraavalla kerralla kuva mukaan koska selv'stikkään,et osaa sanoin kertoa sitä mitä haet ja haluat :)

Tosin sinun tyyliset ihmiset varmasti on juuri niitä kelle kukaan kosmetologi ei halua edes tehdä oikein tai hyvin. Ei halua narisevia ämmiä pakeilleen uudestaan.

Hyvä on aina syttää jotain toista ;)

[QUOTE="outsis";29202434]Ok no sit hinta ok, luulin,että ne kulmat makso tuon verran.

Ja mä olen kyllä sitä mieltä,että jos ei viitsi tai kehtaa ym. valittaa tais sanoa jotain tuollaista niin ei pitäisi valittaakkaan jos menee persiilleen.

Miksi sinä haluat syyttää pelkästään tekijää sitä,että sinä et osaa selittää asiaa oikein ja hän ymmärtää väärin? Miksi haluat pestä kätesi kokonaan tällaisesta ja katsoa virheen esim yhteiseksi

Vinkki: Ota seuraavalla kerralla kuva mukaan koska selv'stikkään,et osaa sanoin kertoa sitä mitä haet ja haluat :)

Tosin sinun tyyliset ihmiset varmasti on juuri niitä kelle kukaan kosmetologi ei halua edes tehdä oikein tai hyvin. Ei halua narisevia ämmiä pakeilleen uudestaan.

Hyvä on aina syttää jotain toista ;)[/QUOTE]

Näin se varmasti menee :)

(P.S näytin myös kuvasta)

[QUOTE="Sissu";29202396]Onkohan nyt näin,että nämä kellä ei ole varaa ripsiiään laitattaa niin haukkuu ne lyttyyn ? Sellainen kuvan tästä ketjusta tulee[/QUOTE]

Ei se voi olla kovin kallista koska melkein kaikilla nykyisin on sellaset. Ja joillain ne on kivatkin, mutta joillain taas ei. Varmaan riippuu laittajasta.

[QUOTE="outsis";29202482]Heh, arvasin tuon,että sanot,että näytin kuvasta. Älä puhu soopaa. Äsken selitit ja nyt olet jo näyttänyt kuvasta.
Heh, olet oikee hölmöläinen :D[/QUOTE]

Juu, näytin ja selitin :)

Taisit arvata tämänkin vastaukseni :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Sissu";29202494]50-120e taitaa suunnilleen olla ja tuo on joillekkin aivan liian kallis. Huoltokulutkin tulee noin joka neljäs-kuudes viikko sen 30-75e[/QUOTE]

Aika jännä että silti noita on ihan nuorilla tytöilläkin. Melkein joka toisella on sellaset. Mä en nää niissä mitään niin hienoa että maksasin tollasia summia.

Mulla oli häissä ne pidennykset ja vaikka oli ihan kohtuudella laitettu niin en tykänny, en ollut aito. Nypin ne pois sitten heti häiden jälkeen.
Mulla olis kyllä varaa niitä laitattaa mutta en oo innostunut.
En tykkää myöskään niistä jumalattomista rakennekynsistä joissa on kimalletta ja miljoonaa väriä. Varsinkin jos ne on sellaisiin pulleisiin töppösormiin rakennettu ja eivät käy kantajalleen yhtään.... Sitten niistä pannaan Faceen kuvia että "Uudet kynnet". No, todella :D
Parilla tutulla on mennyt just silleen että ensin on laitettu vähän pidennystä ja tuuheutta, seuraavalla kerralla vielä pikkusen... On kamalan näköistä kun ne ripset ylttää kulmakarvoihin asti...
Toinen mitä en suosisi on se kulmakarvojen ajaminen ja niiden piirtäminen luonnottoman korkealle...
Kaikenlaista sitä tulee nähtyä.
Toisaalta itselläni on yhden puntin verran tuuhennosta omien hiusten välissä koska mulla on niin ohuet hiukset omasta takaa että kampausten teko on hankalaa. Nyt nää hiuslisät on olleet pari kuukautta ja en kyllä osais ajatella etten jatkossakin laittais. Mulla on luonnonväri hiuksissa joten halvemmaks tulee 2-3 kertaa vuodessa tuuhennokset laittaa kuin värjät joka toinen kuukausi.

Yhteistyössä