Rippijuhlista..

Kun kun..Osottaako käytöstapojen puutetta ja täyttä metsäläisyyttä jos ei 2 pienen lapsen kanssa mene sinne konrirmaatioon. Vaan pelkästään juhlapaikalle?

Kun tiedän aivan sata varmaks, et nuorempi ei ainakaan jaksa siellä sitten sekunttiakaan olla. Vai pyörinkö tyynen rauhallisesti pihalla kirkkoo ympäri.. :/

Ja kyseessä on siis miehen serkku.
 
Essiorvokki
Ei me ainakaan aiota suurinta osaa sukulaisista edes kutsua kirkkoon, vaan vasta sen jälkeen kahville. Täysin ymmärrettävää, ettet pienten lasten kanssa halua kirkkoon heitä hyssyttelemään.
 
mene juhlapaikalle tai sitten kirkon pihalle vasta kun tulevat ulos kirkosta, papit tykkää pitää messut pitkän kaavan mukaan kun saadaan kerrankin kirkkoon väkeä.. meidän pojan kanssa menin hölmöyksissäni kirkkoon jossa oltiin ehkä vartti ja sitten se reilu tunti katseltiin sankarihautoja ja kukkaistutuksia :whistle:
 
Kippuravarvas
Mä en muista koska olisin viimeks ollut kirkossa kun on rippijuhlia ollut..viime kesänä mun sisko pääsi ja ei menty pojan unien takia. Sitä edellisenä pääsi miehen sisko, en muista miksei menty..sitä edelliset oli miehen veljen ja sillon taidettiin olla "huonovointisia". Tänä kesänä pääsee mun serkku ja ei mennä kirkkoon..
 
vieras
Jos et ole kummi, joka nykyään käy tilaisuuden aikana siunaamassa kummilapsen, niin ei ole käytöstapojen puutetta. Pahempi se on, jos lapset saavat siellä kirkossa kesken kaiken hirveän hepulin.
 
vieras
No mun veli, (tai velipuoli, jos tarkkoja ollaan) pääsee ripille alkukesällä eikä tosiaan edes mietitä mitään kirkkoonmenoa. Lapset 5v, 3v ja nyt 7vkoa. En tiedä miten metsäläisiä ollaan, mutta ei tod. mennä sinne.
 

Yhteistyössä