Rippijuhlien tarjoilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lapsemme rippijuhlissa aion laittaa kirkon jälkeen vieraille tarjolle itse valmistamiani lihapullia, italiansalaattia, makaronisalaattia sekä vihersalaattia johon voi jokainen lisätä erillisistä astioista mielensä mukaan salaattijuustoa, sipulia, ananasta. Sämpylöitä.

Ruokailun jälkeen kahvittelemme ja aikomus olisi tarjota kahvin kera täytekakkua, voileipäkakkua, lusikkaleipiä sekä pullapitko.

Miltä tämä kuulostaa teidän mielestänne? Onko liikaa, liian vähän??

Kuulostaa todella hyvältä! En nyt tiedä, että voiko liikaa olla, sillä itse pidän runsaista tarjoiluista... tietenkin, jos ruoat ja vieraat ei mahdu enää samaan asuntoon, niin sitten on vaarmaan jo liikaa. Mutta siis, mikäli saat tuon kaiken aikaiseksi, niin hyvä tulee! :)

Njam. Hienolta kuulostaa.
Ja eihän se mitään haittaa, vaikka molemmissa pöydissä on suolaista tarjolla.

Itse ainakin olen sellainen, että en syö makeaa ollenkaan ja on ollut kiva, että on vielä suolaistakin jäljellä.

Kuulostaa hyvältä. Kaipaisin tuohon pääruokaan vielä joko perunoita tai kananmunia. Makeiden kanssa olisi kiva tarjota myös karkkia, jos on lapsia paikalla. Monet aikuisetkin tykkäävät.

Lapsemme rippijuhlissa aion laittaa kirkon jälkeen vieraille tarjolle itse valmistamiani lihapullia, italiansalaattia, makaronisalaattia sekä vihersalaattia johon voi jokainen lisätä erillisistä astioista mielensä mukaan salaattijuustoa, sipulia, ananasta. Sämpylöitä.

Ruokailun jälkeen kahvittelemme ja aikomus olisi tarjota kahvin kera täytekakkua, voileipäkakkua, lusikkaleipiä sekä pullapitko.

Miltä tämä kuulostaa teidän mielestänne? Onko liikaa, liian vähän??
kuullosti hyvälle omatekemät on aina nam meinasikko osast tehä tulisempii?

mä ehkä vaihtaisin makarooni salatin savulohisalattiin :)

Mun mielestä alkuperäinen menusi kuulostaa oikein hyvältä. Ei siihen tarvitse mitään lisätä eikä poistaa.

Toki tulee hyviä ehdotuksia, mutta ei niitä kaikkia tarvitse pöytään ängetä.

Vieraat syö mitä on tarjolla ja jos ei kelpaa, niin olkoot syömättä. :D

Yhteistyössä