Riparimuistoja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en oo nyt lähivuosina oolu rippijuhlissa mut tuli muistoista mieleen oma ripari kun olin NIIN ihastunu/rakastunu yhteen niistä vetäjistä(ei ollu isonen eikä pappi) et ihan itkua piti vääntää ku ripari ja varsinki leiri loppui! Inhosin jopa sen vetäjän vaimoa(en tiiä olivatko sillo naimisissa vielä) vaikka en sitä ees tuntenu.Päiväkirja täytty niin raastavaa tekstiä kun sydän oli pakahtua sit se särky,tai niin mä sillon luulin:) Nyt on niin ihana lukea vanhoja juttuja ja ne pistää hymyilyttämään.

Turhaa rahastusta, sekä sukulaisten että vanhempien. Säälittävää että vanhemmat edelleen pistävät lapsensa näihin pelleilyihin että saadaan mummot tyytyväisiksi. Jos ripari on mielestänne hyvä paikka rakentaa uusia sosiaalisia kontakteja on aika hankkia elämä sekä itsellenne että lapsellenne. Suosittelen alottamaan jostain järkevästä harrastuksesta enkä satuleikeistä. Sadut ei sovi 15 vuotiaille muutenkaan. Tulevat kirkollisverotkin menee hukkaan, tiedätte kai että kirkko on suomen rikkain yritys.

WGuZqg

[video=youtube;58uqnm1vLxA]http://www.youtube.com/watch?v=58uqnm1vLxA[/video]

mä tykkään tästä..muistan omalta leiriltä, ja Sällin musiikkiriparin konfirmaatiossa ne soitti kaiken musiikin siellä itse, ja tää kuulosti todella todella hienolta :heart:

Yhteistyössä