Rintojen tutkiminen imemällä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toripolliisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toripolliisi

Vieras
Ei ole rikos.Näin tulkitsi Rovaniemen hovioikeus Raahelaisen lääkärin tapauksessa.
Taisin valita ammattini aikoinaan väärin.
Tosin olisin käyttänyt ko menetelmää vain 20-30-v naisiin...

Kyllä mun mielestä moinen lääkäri ois joutanu linnaan siitä paikasta. Törkeetä. Jos ite menisin lekuriin ja lääkäri imasis tissin suuhun, niin tirvasisin nyrkillä ensin silmät mustaks ja sen jälkeen potkaisisin vielä kulkusille, sanoisin soronoo ja painelisin ovesta ulos!
Perästä kuuluis, eli käräjille vetäisin ja ennen en luovuttais ennenku tuomio pamahtais.
Kyseisestä "lääkäristä" tehty jo aiemminkin ilmoituksia asiattomasta käytöksestä naispotilaita kohtaan. Kumma jos tuo on muka tuomioistuimenkin mukaan normaalia lääkärin tutkimustyötä!

Mä oon tätä juttua miettinyt niin päin, että, jos naislääkäri imisi miespotilaan kullia, tapahtuisi jotain.

Miespotilas kävisi tilaamassa välittömästi uuden ajan naislääkärilleen. Eikä kovin levittelisi asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
Mä oon tätä juttua miettinyt niin päin, että, jos naislääkäri imisi miespotilaan kullia, tapahtuisi jotain.

Miespotilas kävisi tilaamassa välittömästi uuden ajan naislääkärilleen. Eikä kovin levittelisi asiaa.

no, ei kyllä ole yhtään sama asia. Ei se mieslääkäri naisen pillua imenyt.

roskalehdet vaan halusivat shokeerata taas. Naisella oli sisäänvetäytynyt nänni jota lääkäri yritti saada ulos. Pinseteilläkö sitä olisi pitänyt nyppiä??

Oesi sehi leäkäri pistäny kourasa naesen liitingistä tae upslaakista houshi ja ruvennu pelloomaan sormipilluo, niin jopa oesivat nännit alakoa näpöttämmään niinkun nortinjämät. Eipä oes tarvinna joutuo syytteeseen setsuaalisesta häerinnästä.

Alkuperäinen kirjoittaja höpö höö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:

no, ei kyllä ole yhtään sama asia. Ei se mieslääkäri naisen pillua imenyt.
No siitähän se halooo vasta olisikin noussut, jos lääkäri olisi pillua alkanut imeä. Mies ei nostaisi halooota kullin imemisestä.

on minuakin pyydetty riisutumaan rinnat paljaaksi astmalääkärillä. en kyllä tiiä mikä oli asianydin mutta tein niin kun lääkäri käski. 19v.
ehkä näki näin paremmin että astma se on tai jotain. Oikeesti vaikka til. on jo 15 vuotta jaksaa nämä oman auktoriteetin varassa toimivien lääkärien jutut ihmetyttää.

Tuollainen on jo liikaa. Nännin saa ulos muutenkin kuin imemällä, joka todellakin luokitellaan seksuaaliseksi lähentelyksi ja ennenkaikkea rikkoo toisen koskemattomuutta!

Alkuperäinen kirjoittaja FrozenCorpse:
Tuollainen on jo liikaa. Nännin saa ulos muutenkin kuin imemällä, joka todellakin luokitellaan seksuaaliseksi lähentelyksi ja ennenkaikkea rikkoo toisen koskemattomuutta!

Miksi potilas ei kieltänyt lääkäriä?

On aina helppo sanoa, että "miksei kieltänyt"... Tuossa tapauksessa tyttö oli tosi nuori, joku parikymppinen. Hän on LÄÄKÄRINVASTAANOTOLLA. Lääkäri on tuossa tilanteessa auktoriteetti. Voin hyvin kuvitella, että itsekin aikanani erittäin ujona nuorena tyttönä olisin mennyt vastaavassa tilanteessa täysin lukkoon. Ehkä jopa jonkinlaiseen shokkiin. Tilanne on täysin ennalta arvaamaton ja suorastaan hävytön. Lääkäri käytti auktorisoitua asemaansa hyväksi ihan selkeästi seksuaaliseen tekoon. Rovaniemen hovioikeus teki kyllä törkeän päätöksen asiaan liittyen.

Osaako kukaan sanoa pitäneekö paikkansa, että tuo lääkäri oli ulkomaalaistaustainen, kuten asianosaisella seudulla liikkuu huhu?

Toi koko juttu on suorastaan pöyristyttävän oksettava! Hyvä, että asiasta käydään keskustelua myös eduskuntatasolla. Mielestäni tuon lääkärin vastaanottoa pitäisi kaikkien boikotoida ja savustaa lääkäri pois virastaan, ainakin määräajaksi.

Käsittämätöntä toimintaa sekin, että oikeus tavallaan myöntää miehen toimineen väärin, koska hän ei saa enää tutkimuksia tehdä ilman hoitajan läsnäoloa, mutta kuitenkin munatonta touhua, että lääkäri selvisi ilman muuta rangaistusta virka-asemansa törkeästä hyväksikäytöstä.

Joskus 15-20 v. oli eräästä kotikaupunkini ulkomaalaissyntyisestä lääkäristä kiersi juttua, että hän hipelöi naisa (nuorehkoja) tutkiessaan asiattomasti. Jutut loppui aikanaan kuin seinään, oiskohan saanut varoituksen tai lääkäri järkiintynyt.

Itse olen kerran joutunut humalaisen vanhemman lääkärin hoidettavaksi, tosin lääkäri käyttäytyi asiallisesti. Mutta mietin, kirjoittiko varmasti oikean reseptin. Olin silloin nuori ja kyseessä ei ollut vakava sairaus, niinpä en vienyt asiaa eteenpäin.

Oikeuden päätös Raahen tapauksesta on aivan naurettava vaikka olisi kyseessä sisäänpäin kääntynyt nänni.

Juttu on ollut oikeudessa, mutta jostain hemmetin käsittämättömästä syystä, kyseinen lääkäri ei saanut edes sakkoja! Oikeus katsoi, että lääkäri ei tehnyt mitään väärää.

Ja se on ihan paskapuhetta, että imeminen oli ainut keino millä sen nännin saa esille.

Alkuperäinen kirjoittaja törkeetä..:
Juttu on ollut oikeudessa, mutta jostain hemmetin käsittämättömästä syystä, kyseinen lääkäri ei saanut edes sakkoja! Oikeus katsoi, että lääkäri ei tehnyt mitään väärää.

Ja se on ihan paskapuhetta, että imeminen oli ainut keino millä sen nännin saa esille.

Ei imeminen ollut ainoa keino. Nim. "Önskan" esitti toisen, paljon tehokkaamman ;))

Onko yhtään lieventävänä ,naisten rinnat ovat vauvasta lähtien olleet kivoja imeskeltäviä.Minkä pienenä oppii,sen vanhana taitaa.Nyt huom,älkää teilatko minua,tervaa ja hööheniä.Ottakaa tämä zoukkina.Todellisen kantani kyllä tiedätte.

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Onko yhtään lieventävänä ,naisten rinnat ovat vauvasta lähtien olleet kivoja imeskeltäviä.Minkä pienenä oppii,sen vanhana taitaa.Nyt huom,älkää teilatko minua,tervaa ja hööheniä.Ottakaa tämä zoukkina.Todellisen kantani kyllä tiedätte.

Sä olet ällöttävä.Oikea oksupussi.

Yhteistyössä