Rintojen pienennys

Nyt riitti. Kävin liivikaupassa ostamassa imetysliivit ja myyjä ilmoitti,että kuppikoko on H! Olen aina tiennyt että tissit on isot ja ne on monta vuotta häirinnyt mua. Pienennysleikkaus on pyörinyt mielessä. Muuten olen aika pienikokoinen: 157cm ja 60kg.Eli aika normaali,en mitenkään ylipainoinen.
Imetän kolmatta lasta parhaillaan ja jokaisen lapsen kohdalla kuppikoko om kasvanut. Vielä olisi tarkoitus tehdä yksi lapse ja ihan hirvittää ajatella tissejä sen lapsen jälkeen.
Yksityisellä leikkaus maksaa maltaita,eikä näillä äitiysrahoilla niitä maksella. Mitenköhän mahtaa kunnan lääkärit suhtautua tällaiseen.
Onko muita jotka pähkäilee saman asian kanssa tai käynyt leikkauksessa?

Leikkaus turvallista. Ilmainen konsultaatio suomessa. Klinikka moderni ja palvelu hyvää Virossa. Ei kovin kallista hinta-laatusuhteeltaan. *On nähnyt tuloksia luonnossa*
Itse aion mennä vatsalihasten kiristykseen kunhan ensin pyöräytän 2-3 lasta.

http://christinasclinic.com/index.php?path_id=3

Hei!
mulla on kyseinen leikkaus tulossa ihan perusterveyden puolella, kuppikokoni on 90 d ja olen kärsinyt niska hartia seudun säryistä/ jumista.
kävin lekurilla ja kysäisin et mitkä mahdollisuudet on päästä tk kautta, ja hän sano et laitetaan läheten kyll ne siellä tutkii sit.
kävin plastiikka kirurgin luona ja hänkin oli sitä mieltä et pienennettävää on, ja aika tulee ehkä ensi kuussa..
pelottaa se et miten tuntoherkkyys katoaa, siinähän nännipiha siirretään eri paikkaan.. ja entäs jos sit vanhoilla päivillä vielä haluaa (kin) vauvan, miten käy imetyksen??
sillähän se selviää kun käyt tkssa lääkärissä ja kerrot miten olet kärsinyt isoista rinnoista ja ovatko ne mahdollisesti aiheuttaneet niska/hartia seudun vaivoja...

minulla ei ainakaan ylipaino ollut esteenä, plastiikkalääkäri kyseli painon vaikutuksesta rintojen kokoon, mulla ei vaikuta, ovat samankokoiset aina... tietty ympärys mitta vaihtuu..
luulen että riippuu lääkäristä ja siitä minkä muotoiset rinnat ovat, ovatko hyvin raskaat -kuten mulla on. Ja kun ottaa huomioon niska hartia seudun kivut niin ei kai niihin ylipaino hirveesti vaikuta - luulisin...

kyllä rintoja saa kunnallisella puolellakin pienennettyä jos suurista rinnoista on sinulle terveydellistä haittaa...hartiakipua, päänsärkyä, ryhtiongelmia jne. esteettistenn syiden takia julkisella ei rintoja leikata. :) mutta jos ajattelet vielä lapsia tekeväsi niin leikkuuta rinnat vasta sitten kun lapset on tehty, niin saat toipua rauhassa leikkauksesta...sanomasi mukaan sinulla ei ole ylipainoa joten otat vain lääkäriin yhteyttä kun aika on sinulle sopiva. :hug:

Yhteistyössä