Rintojen kipeytyminen ennenkuin menkat ees myöhässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marika

Vieras
Mä en siis tiedä olenko raskaana, mahdollista se on, ja toive ja tunne siitä on. Menkat ei oo vielä myöhässä, aamulla tein negan testin.
Mulla oli ekan kerran sunnuntaina, ja siitä lähtien päivittäin rinnoissa sellaista jännää kipua/arkuutta, se tuntuu ihan samalta kuin imettäessä se maidon herumaan lähteminen.. kestää hetken aikaa, ei koko ajan.
Onko kellään ollut tällaisia tunteita jo ennen kuin menkat on ees myöhässä? Mulla on aikaisemmissa raskauksissa (3) tullut rinnat kipeiksi alkuraskaudessa, mutta ei sentään näin aikaisin.
Negasta huolimatta - uskallanko antaa toivon elää....? :)

mulla oli ennen ku tein testin niin rinnat kipeet ja pahoinvointia esim. tupakka jäi pois pahoinvoinnin vuoksi ennen plussaa jo.

Voit siis toki olla raskaana, mutta rinnat voi kipeytyä myös ennen menkkoja, toivotaan parasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mulla oli ennen ku tein testin niin rinnat kipeet ja pahoinvointia esim. tupakka jäi pois pahoinvoinnin vuoksi ennen plussaa jo.

Voit siis toki olla raskaana, mutta rinnat voi kipeytyä myös ennen menkkoja, toivotaan parasta =)

Joo ei auta kuin toivoa parasta... :) Mulla ei oo ikinä (25 vuoteen) rinnat ollut kipeet menkkojen takia, siks toivontoivontoivon että liittyis raskauteen....

Minulla oli rinnat aina ennen menkkojen elkua tosi kipeät ja arat ja näin oli myös raskautuessani, eli rinnat kipeät ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Voisi sanoa ett fifty-fifty :) Toivotaan parasta.