Rintojen aristus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesto?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on ollu välillä enemmän ja vähemmän arat rinnat. nyt viimeset pari viikkoo on ollu erilaista arkuutta eli siis tuntuu siltä niinkuin joku nipistäs kynsillä nänneistä. aiemmin oli koko rinnan alue kipee/arka. välillä taas ei tunnu mitenkään erikoiselta.

Itsellä tuo arkuus jatkui ehkä kolmisen viikkoa plussan jälkeen. Nyt viime metreillä arkuus on tullut takaisin mutta ei vielä niin raivokkaana.

Mitä tuohon maidonnousukipuun tulee, ei kuulune tähän keskusteluun sillä ompi ihan eri asia kun alkuraskauden jomotus. Että hah vaan.

En muista enää tarkalleen, mutta kyllä se rintojen jomotus oli vain ensimmäisen kolmanneksen juttu. Vaikka mulla on viimeisellä kolmanneksella tihkunut jo nestettä, mitään arkuutta ei vielä ole ollut. Ehkä se koittaa sitten synnytyksen jälkeen, mutta sekin on tietty tosi yksilöllistä. Nyt meneillään viikko 34.

jaana-hyvä! Loistokommentti, onneksi olkoon!! Lynkataan toki kaikki jotka vähänkin keskustelevat myös alkuperäisen asian vierestä!!

Millaisia äitejä meistä odottajista tulee näillä vallitsevilla asenteilla? Todella aikuismaista ja suvaitsevaa käytöstä!!

Annetaan kaikkien kukkien kukkia=)

Eipä tuo ""hah"":n kommentti minustakaan kuulostanut kovin mukavalta vastaukselta. onkohan jollakin taas hormonit katossa, kun tarvii noin provosoitua?(minulla?) Itsehän kehotit antamaan kaikkien kukkien kukkia; miksei myös jaanan kommentti silloin ole sallittu? Provosoiduin siis itsekin sinun vastauksestasi. Paha se on arvostella muita, kun itse on samanlainen.... niin siis sinä kuin minäkin? Keskustelu on keskustelua, jokaisen oma kannanotto pitää sen joko asiassa tai niin kuin nyt, asian vieressä.

Hei,

Rintojen arkuudesta sen verran, että mulla rinnat olivat todella arat ja kipeät ja kasvoivat viikolle 15. Arkuus ja kipu loppui samoihin aikoihin kun pahoinvointikin siis minulla rv 15. Toivottavasti omat kipusi olisivat jo ohi viikolla 10, ei nimittäin ole mikään miellyttävä tuntemus:) Tsemppiä odotukseen.

No älkää nyt seinille hyppikö hei ;)
Minusta tässä odotusajassa on ollut kaikkein ärsyttävintä nämä ""odotapas vaan"" tyypit joilla on aina jotain negatiivista kerrottavana. Jos sanoo että ei närästä, arista eikä okseta niin nurkan takaa tulee se ""odotas vaan"" -täti joka kertoo omista pahoista hetkistään. Itsellä on ollut kaikki hvyin mutta joillain on ihmeellinen tapa lietsoa sitä sittenpähän näet -meininkiä ympärilleen. Viimeisin esimerkki oli kun puhuttiin hiuksista, kerroin että tukka kukoistaa. Kommentti kaverilta: katotaampas vaan sitten imetysaikana, minulta lähti puolet tukasta pois jne - se nyt lienee ihan itsestään selvää.

Että jos minusta tuon kommentin takia tulee lapsellinen ja suvaitsematon niin antaa tulla vaan :) Lynkkauksesta ei tainnut kuitenkaan olla kyse ;)

pistetään vielä yksi hymiö kaupan päälle :)

Yhteistyössä