Rintoja kutittaa

Mikä voisi auttaa rintojen kutiamiseen? Raskauden aikana niihin tuli raskausarpia vaikka kuinka rasvasin... ja nyt ne kutiaa. Tekis mieli raapia oikein kovastikin, mutta ihohan tuossa on aika herkkää. Tietäiskö joku jonkun hyvän rasvan tai muun keinon, kuinka raskausarpien kutiamisen saisi loppumaan/vähenemään? Hävettää ihmisten ilmoilla kopeloida omia tissejä, jotta sais kutiamisen vähenemään... :/
 
Imetätkö??
Minulla myös rinnat kutisi kun imetin, tuntui että olisi voinut raapia ne verille... niissä oli hiivaa, ja vauvan suussa sammasta. Puolukkaa sitten sivelin rintoihin ennen imetystä, niinpä vauvakin sai samalla hoitoa sammakseen. Helpotti kyllä muutamassa päivässä.
Jos ei tästä ole kyse en kyllä valitettavasti muuta keksi..
 
Kyllä mä imetän... Vauva on kuukauden - uskallankohan kokeilla puolukkakuuria, jos ei taval.rasva auta? Puolukkaa siis nänneille? Kuinka hiiva muuten tulee esille, onko muita oireita tms? Kantsisko käydä neuvolassa näytillä?
 
Juu, mulle neuvottiin et levittää aika laajasti sitä puolukkaa nänniin ja nännipihaan. Uskallat kokeilla, puolukkahan on luonnontuote, ja vaaraton.Jos ei kutina helpota niin käy/soita neuvolaan. Mulla ei hiivasta muita oireita tullut. Vauvalla valkoinen kieli.
Bepanthen tosiaan on hyvä niinkuin joku tuossa jo kirjoittikin...
 

Yhteistyössä