Rintatulehdus mutta ei kuumetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammattilainen

Vieras
Joka paikassa lukee että rintatulehdukseen liittyy aina kuume. Mä epäilen et mulla on tulehdus, mutta kuumetta ei ole. Eilen illalla otin heti buranaa kun huomasin että toinen rinta on kipeytynyt, ja olen ottanut uuden annoksen tasaisin välien. Mietin vaan että eihän kuume pääse nousemaan jos mulla on koko ajan lääkitys päällä...

Edellisestä tulehduksesta muistan kivun joka säteilee kainaloon ja koko käsivarteenkin. Kipu on sama mutta kuumetta ei nyt ole. Muuten kyllä flunssainen olo, ja muukin perhe on flunssassa. Nyt mä sit mietin että meenkö lääkäriin vai en... turhaan en jaksais lähtee kipeiden lasten kans. Tiehyttykos tämä ei ole, rinnassa ei tunnu mitään paakkua tms.

Onko muilla kokemusta että olis rinta muuten vaan tajuttoman kipeä, liittyen esim. flunssaan, ja paraniko ilman antibioottia?

Äh., sekavaa tekstiä valvotun yön jälkeen, koittakaa edes jotain ymmärtää. :xmas:

juu ei mullakaan kuume noussut vasta kun tulehdus oli kunnolla päällä |O ei kehoita odottelemaan sinne asti vaan kekkaa kikka jolla saat purettua pois tukoksen jos on rinulissa...

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
voithan kokeilla sitä kaalinlehtihoitoa siltikin vaikka ei ole kuumetta. mulla meni kaikki rintatulehdukset sillä.

Ei ole kaalillehtiä eikä rahkaa eikä mitään :( Enkä pääse kauppaan tän räkänokkalauman kans kun on ittelläkin niin kipee olo. Tekis mieli soittaa äijä töistä kotiin... mä vaan ooon niin huono pyytämään apua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
voithan kokeilla sitä kaalinlehtihoitoa siltikin vaikka ei ole kuumetta. mulla meni kaikki rintatulehdukset sillä.

Ei ole kaalillehtiä eikä rahkaa eikä mitään :( Enkä pääse kauppaan tän räkänokkalauman kans kun on ittelläkin niin kipee olo. Tekis mieli soittaa äijä töistä kotiin... mä vaan ooon niin huono pyytämään apua.

voih.. tottakai pyydät apua.. :hug: jos ei muuten niin siten että tuo kaalia rintsikoihin ja sopaksi.. :)

Yhteistyössä