rintatulehduksen torjunta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jatkossa kannattaa välttää kaikkea mikä vähänkin voi painaa rintaa; kaarituelliset liivit pahimpana! mutta myös esim rintareppu voi aiheuttaa..
onneks mulla on liina, se ei paina mistään, mutta noi liivit tosiaan lentää nyt mäkeen..
 
Ihan ot, mutta mulla on ollut rintatulehdus about 8 kertaa ja aina pitänyt ottaa antibiootit. Eikä johdu kaarituellisista rintsikoista. Vaan esim. tiukasta paidasta, joka imettäessä painaa rintaa. Että ei se aina se kaarituki niin pahis oo.

Paska vaiva, toivottavasti ap paranet pian. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Ihan ot, mutta mulla on ollut rintatulehdus about 8 kertaa ja aina pitänyt ottaa antibiootit. Eikä johdu kaarituellisista rintsikoista. Vaan esim. tiukasta paidasta, joka imettäessä painaa rintaa. Että ei se aina se kaarituki niin pahis oo.

Paska vaiva, toivottavasti ap paranet pian. :)
juu, mä olen 3 jo ennen tätä imettäny ilman tulehduksia eli taipumusta ei onneks oo, antibiootit ois kyllä pahasta kun tää vauva tarttis nyt ehdottomasti ne vasta-aineet maidosta :/
 
rintatulehdus on perseestä :hug:

mutta jos ne alkaa kipeytyä niin laita maitorahkaa rinnan päälle ja siihen sitten kelmua vielä suojaksi imetysten väliseksi ajaksi. mulla helpottivat kuumotusta ja turvotusta, annoin olla pari tuntia ennen pois pesua kun en enää edes imettänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
rintatulehdus on perseestä :hug:

mutta jos ne alkaa kipeytyä niin laita maitorahkaa rinnan päälle ja siihen sitten kelmua vielä suojaksi imetysten väliseksi ajaksi. mulla helpottivat kuumotusta ja turvotusta, annoin olla pari tuntia ennen pois pesua kun en enää edes imettänyt.
ei oo rahkaa tähän hätään eikä ees niitä sairaalan suosittelemia kaalinlehtiä
 

Yhteistyössä