Rintasyövän oire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasm

Vieras
Kirjoittelin vähän aikaa sitten kun toinen rintani on selkeästi suurentunut lähiaikoina.
Ilman rintaliivejä roikkuu alempana ja liivien ollessa päällä täyttää kupin paremmin/enemmän..

Mitään muita oireita ei ole. Olen hermostuksissani yrittänyt tunnustella moneen otteeseen onko jotain pattia mutta en sellaista löydä. Ei ole kipeä eikä muutakaan..

Imetän tosin vielä mutta lapsi on jo taapero ja rinnat ei enää täyty kuten alkuaikoina ja lapsikin ottaa maitoa vaan satunnaisesti vähän. Eli vaikea kuvitella, että enää olisi siitä kyse, että olisi enemmän maitoa kyseisessä rinnassa.

Löysin artikkelin jossa sanottiin, että voi olla rintasyövän oire jos toisen rinnan koko muuttuu yhtäkkiä..

Onko muilla kokemuksia? Syöpääkö tässä nyt pitää pelätä :'(

Kyllä minusta loogisimmalta tuntuu tuo imetys kokoeron aiheuttajana.
Varsinkin jos on loppumaisillaan niin rintojen koko vaihtelee, minulla oli vaihdellen toinen rinta suurempi. Nyt taas kokoeroa ei ole

[QUOTE="Riiviöiden äiti";30445455]Kyllä minusta loogisimmalta tuntuu tuo imetys kokoeron aiheuttajana.
Varsinkin jos on loppumaisillaan niin rintojen koko vaihtelee, minulla oli vaihdellen toinen rinta suurempi. Nyt taas kokoeroa ei ole[/QUOTE]

Imettelen vaan kun tässä on jo 2v imetetty niin miten nyt yhtäkkiä tulisi tollanen kokoero... :(

Rinnat ei siis ole mitenkään täynnä maitoa vaan sellaset roikkuvat pehmeät. Toinen roikkuu alempana ja on vähän isompi. Tähän asti olleet samankokoiset...

Imettelen vaan kun tässä on jo 2v imetetty niin miten nyt yhtäkkiä tulisi tollanen kokoero... :(

Rinnat ei siis ole mitenkään täynnä maitoa vaan sellaset roikkuvat pehmeät. Toinen roikkuu alempana ja on vähän isompi. Tähän asti olleet samankokoiset...

Tuo nyt on asia joka ei arvailemalla ratkea, ja asia sinua vaivaa niin käy ihmeessä lääkärissä.

[QUOTE="Riiviöiden äiti";30445468]Tuo nyt on asia joka ei arvailemalla ratkea, ja asia sinua vaivaa niin käy ihmeessä lääkärissä.[/QUOTE]

Niinhän se kai on...:(

Ajattelin vaan jos vastaavia kokemuksia löytyisi...

Empä osaa minäkään vastata. Mulla tuntui vaan selkeä patti rinnassa, ei ollut ainakaan huomattavaa kokoeroa. Käy lääkärissä, myydä mammografia ja ultraäänitutkimus.

Kaikista helpoimmalla pääset, kun varaat ajan lääkärillesi tutkimusta varten :). Itse asiaa pähkäillessäsi ja kaikista pahinta ajatellessasi saat vain hallaa aikaiseksi epävarmuudessa ja -tietoisuudessa rypiessäsi. Joten - puhelin kauniiseen käteesi ja soittamaan aikaa.

Etukäteismurehtiminen pois :hug., annetaan lehmän murehtia isomman päänsä kanssa sillä välin, kun tilanne on sen kummemmin tutkimatta :).

Yhteistyössä