Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti leikkaus auttaa ja saadaan koko kasvain pois. : /
Kais, voimia :hug: :heart: ! Meillä läheinen on menossa lähipäivinä melanooman kartoiukseen osastolle, jännittää.
Kais, voimia :hug: :heart: ! Meillä läheinen on menossa lähipäivinä melanooman kartoiukseen osastolle, jännittää.
Saako kysyä että mistä meanooma lähtöisin? Mulla todettiin lokakuussa kasvain silmässä(suonikalvon luomi) ja tammikuussa pääsen silmäpolille ja vasta sitten saan tietää onko se hyvälaatuinen vaiko kenties suonikalvon melanooma.On ollut pitkä aika odottaa, mutta ei saa antaa ikäville ajatuksille valtaa.
Mun äidiltä leikattiin toinen rinta pois kokonaan maaliskuussa. Hyvin meni kaikki ja äiti toipui hienosti ja kaikki syöpäkudos saatiin poisEi ollut kovin kipeäkään leikkauksen jälkeen. Dreenit olivat jonkun aikaa tiellä leikkauksen jälkeen. Siis ne letkut mistä sitä kudosnestettä tulee pois. Ja joutui käydä niiden poiston jälkeen punkteerauttamassa nestettä pois. Ja sytostaattihoidot kestivät tuohon lokakuuhun saakka. Mutta hyvin on toipunut. Tosin kontrolli on vasta keväällä niin sitten tiedetään onko kaikki syöpä poissa. Mutta siis töihin on jo palannut jne.
Tsemppiä sulle ja äidilles :hug:
Voi ei,
Voimia siullekin :hug: :hug:
Ikävää että joutuu noin pitkään ootamaan. : /
Tsemppiä, toivotaan parasta. :kiss:
Niin ja nyt äitiä on alkanut ärsyttää proteesi ja hänellä onkin lähete korjausleikkaukseen. äidillä on vieläpä todella isot rinnat, tai siis rinta, ja tuntuu vaikuttavan ryhtiin jne. se ettei toista rintaa ole. Muutenkin proteesi on kuulemma ärsyttävä ja hiostaa jne. Ja äidilläni on ikää 50v, sillon kun syöpä todettiin niin vielä 49v. Löytyi kun kävi eka kerran mammografiassa, mitään oireita ei ollut.
Kiitos....kyllä välillä on ahdistanut, mutta onneksi olen saanut työnnettyä pahimmat ajatukset pois.Lähetteeseen oli kirjoitettu hyvälaatuisuuden varmistamiseksi, mutta koskaan ei voi varmaksi tietää.Oli kuitenkin pikkuisen koholla ja lähellä näkökeskusta, mutta asia varmistunee sitten tammikuun 7.
Varmasti ahdistaa tuo, hienoa että olet voinut työntää taustalle pahimmat pelot.
Sie oot vahva nainen. :hug:
Jos haluat, ni tule sitten kertomaan uutisia, ja toivon mukaan hyviä uutisia. :hug:
Miun äiti ei meinaa ottaa proteesia olleenkaan, pärjää kuulema ilmankin tai laittaa
tarpeen mukaan rintsikoihin sellainen irtoproteesin sitten.
Äiti on 69 vuotias ja syöpä todettiin pari kuukautta sitten.
Ensin hoidettiin rasvapattina ja paiseena, vasta kyssissä tutkittiin paremmin ja todettiin syöpä.
Aika äkkiä kai oli toi äidinkin rintasyöpä tullut.
Ainut oire oli kesällä esille tullut pieni patti, mikä alkoi kasvaa.
Saako kysyä että mistä meanooma lähtöisin? Mulla todettiin lokakuussa kasvain silmässä(suonikalvon luomi) ja tammikuussa pääsen silmäpolille ja vasta sitten saan tietää onko se hyvälaatuinen vaiko kenties suonikalvon melanooma.On ollut pitkä aika odottaa, mutta ei saa antaa ikäville ajatuksille valtaa.
kyllä mä tulen kertomaan oli uutiset sitten mitä tahansa
Joo niin munkin äidillä on siis sellanen rintsikoihin laitettava silikoniproteesiToivottavasti sun äidillä menee kaikki hyvin. Onneksi rintasyöpä on hyvin parannettavissa. Mutta ainahan se pelottaa jo sananakin pelkkä syöpä..
Ite olin alkuun tosi ahdistunut siitä kun äidillä oli syöpä ja pelotti. Mutta ajan kans sitä sitten lakkas ajattelemasta ja äiti olikin samanlainen kuin ennenkin ja tämä ei ollutkaan kuolemantuomio![]()