Kyllä se hyvä on tutkituttaa. Toisaalta, jos patti on ilmestynyt ihan yhtäkkiä niin ei kuullosta syövältä. Siis jos iso patti pamahtaa yhtäkkiä olemaan. Toisilla rinnoissa voi olla myös paljon muhkuja ja patteja muutenkin.
Minkä ikäinen ap olet? Ystävälläni tuli iso patti rintaan ja se todettiin johtuvan e-pillereistä. Katosi ajan kanssa. Äidilleni ilmestyi patti rintaan (mielestäni samaan kohtaa kuin sinä kuvasit) nyt keväällä ja todettiin joksikin vesirakkulaksi tms. Hävisi myös sittemmin.
Olen joskus syöpä-palstalta lukenut, että rintasyöpäpatti olisi pyyhekumimainen. En osaa sanoa miltä se siis tuntuisi, mutta ehkä sen osaa itse arvioida jos sellainen patti on että tuntuuko se pyyhekumimaiselta.
Hyvä kuitenkin kun tutkitutat. Onneksi nykyisin on hyvät hoidot ja muista, että useimmat patit on kuitenkin jotain muuta kuin syöpää.
TUolla toiselle pattia näyttämään menevälle sanoisin, että hyvä myös kun menee, mutta olisi ehkä voinut kiirehtiäkin. Toivotaan, että ei ole sinullakaan mitään.
Itse olen sairauskammoinen ja miehelläni ollut syöpä ja sen vuoksi olen vieraillut noilla palstoilla ja aiheesta lukenut.