rintapumppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos pumppaat paljon, ehdottomasti osta/tai vuokraa sähkökäyttöinen pumppu. Itsellä meinasi tulla jännetupintulehdus 1/2h /rinta pumppaamisesta, lisäksi pumppua useasti pestyä kumiosa alkoi natista ja jos siihen ääneen meni jopa miehellä hermot, oli se itsestä hermoja raastavaa :-))

aventin pumppua ei tarvinnu kokoajan kädellä pumpata. Riitti yleensä, jos kerran paino pumpun kahvan pohjaan. Maito suihkusi hyvin. Tuli äkkiä pullo täyteen. Ei tullu ranteet kipeeks. Varmaan on aika yksilöllistä myös. Toki kaikki muutkin on varmasti hyviä :)

Emmalla on nykyisin ihan samannäköinen pumppu kuin tuo aventin käsikäyttöinen, maksakin vain murto-osan aventin hinnasta. Eikä siinä kyllä kädet kovilla ole kun alipainehan sen pumppaamisen hoitaa, jos osaa oikein pumppua käyttää..

Minulla emma ja se just hajos, muutaman kerran kerkesin käyttää.. ei ime kunnolla pääsee ilmaa tai jotakin kaiken tehnyt ja yrittänyt mutta ei toimi. Käyttöä on kovasti.

Aina ihmetyttää kun joku kirjoittaa että Avent tuotteita saa marketeista. Missä niitä sellaisia marketteja on??? Ainakaan Turun seudulla en ole vielä törmännyt ainoaankaan. Olisi kiva ostaa Avent-tuotteita marketista eikä aina mennä erikoisliikkeeseen tai Stockmannille. Mutta muuten asiaan. Itse käytin Aventin käsikäyttöistä pumppua ja se oli hurjan hyvä. Suosittelen ja jos vielä joskus tarvitsen niin aion hankkia sellaisen jälleen. Katso Huuto.netistä saa edullisesti käytettyjä tai jopa uusia.

Ennen sai Tampereella Cittareista, nykyään ei taida enää olla myynnissä.
Minäkin suosittelen Aventia, hoiti hommansa tosi hyvin.
... oletko koittanut kastella ne tiivisteet siitä Emmastasi ennen asennusta? Tosi kurjaa jos jo muutaman kerran jälkeen hajosi.

Aventin pumppuja myytiin ennen Prismassa ja Cittarissa mutta on tainnut poistua valikoimista noin vuosi sitten.Muistan ystäväni maininneen että olivat halpoja poistotuotteita silloin.

Itse olen nyt puolivuotta imettänyt ja 5 kk luovutin maitoa. Ensin käytössä oli ainun käsikäyttöinen pumppu ja hyvältä tuntui. Sitten sain äidinmaitokeskukselta Aventin pumpun ja kyllähän se ero oli suuri! Aventin pumppu on huippu! Siis se ihan käsipelillä toimiva. Ei tarvitse käyttää kuin yhtä kättä ja tosiaan kun "imun saa päälle" ja maitoa alkaa herumaan ei tarvitse kuin painaa kahvasta ja maito suihkuaa pulloon. Suosittelen!

Mun rinnoista ei ole saanut millään pumpulla maitoa ulos kuin max 10 ml! Lapsi kyllä imi vatsansa täyteen, mutta pumppaamalla ei maitoa ulos saanut. Käsin lypsämällä parhaiten, mutta kun kädet väsy heti...

Yhteistyössä